Marketing Week - Το retail επενδύει στην τεχνολογία και την instore εμπειρία

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το retail επενδύει στην τεχνολογία και την instore εμπειρία

16 Μαΐου 2019 | 17:03 Γράφει ο Βασίλης  Καφίρης Topics: Conferences,Retail

Τις κυρίαρχες τάσεις που επικρατούν και διαμορφώνουν το σύγχρονο φυσικό κατάστημα και τους εμπορικούς χώρους ανέδειξε για άλλη μια χρονιά το συνέδριο The Store, εστιάζοντας στον ρόλο της τεχνολογίας και στον παράγοντα «εμπειρία».

Παρουσία σημαντικών εκπροσώπων από το λιανεμπόριο πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαΐου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza το συνέδριο The Store, το οποίο ανέδειξε για άλλη μια χρονιά τις κυρίαρχες τάσεις που διαμορφώνουν το σύγχρονο φυσικό κατάστημα και τους εμπορικούς χώρους. Μεταξύ αυτών εντοπίστηκαν η αυξανόμενη διείσδυση της τεχνολογίας και του digital στα φυσικά καταστήματα, αλλά και η εντεινόμενη απαίτηση των καταναλωτών για ξεχωριστές αγοραστικές εμπειρίες.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ DESIGN
Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου ασχολήθηκε με τη συμβολή του design και της αρχιτεκτονικής στον σχεδιασμό φυσικών καταστημάτων, τα οποία να παρέχουν την προσδοκώμενη αγοραστική εμπειρία και να εξελίσσονται απαντώντας σε επίκαιρες καταναλωτικές ανάγκες. Ένα τέτοιο παράδειγμα ανέδειξε ο αρχιτέκτονας Κωνσταντίνος Χαδιώς, ο οποίος εκτυλίσσοντας την ιστορία των Goody’s Burge House από το 2012, εξιστόρησε πώς το design development έχει μετατρέψει το παλιό customer journey σε μια διαρκή διαδικασία βελτίωσης του customer experience.

Στο ίδιο ύφος ο Σωτήρης Σιγάλας, γενικός διευθυντής του εκπτωτικού χωριού Neo Plaza Cyprus, είπε ότι τα εμπορικά κέντρα χρειάζεται να λειτουργούν ως attractions, με ευέλικτους εμπορικούς χώρους. Παρουσιάζοντας το concept του Ergon House, ο Θωμάς Δούζης, συνιδρυτής της Ergon, εξιστόρησε πώς οι αποτυχίες συντέλεσαν στην εξέλιξη του εγχειρήματος και στη μετατόπιση του ενδιαφέροντος από το brand στο experience.

O Γιώργος Μακρίδης, έχοντας την εμπειρία της λειτουργίας των καταστημάτων «Γρηγόρης» στη Ρουμανία, αναφέρθηκε στη σημασία της ποιοτικής και προσωπικής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Την ενότητα έκλεισε η αρχιτέκτων Μαρίκα Μαυρολέων, η οποία έδειξε εντυπωσιακά παραδείγματα φυσικών καταστημάτων από όλον τον κόσμο.

H ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Η δεύτερη ενότητα ήταν αφιερωμένη στις τεχνολογίες που έχουν εφαρμογή στο φυσικό κατάστημα. Ο Γιάννης Σωτηράκος, CEO της powerX.tech, είπε ότι η σύγκλιση των τεχνολογιών στις μέρες μας δημιουργεί τις συνθήκες για τη μεγαλύτερη επανάσταση στην ανθρώπινη ιστορία, όπου με αφετηρία τον φυσικό χώρο θα μεταβαίνουμε στον ψηφιακό μέσω των smart digital objects (SDO’s) και του spatial computing.

O Ιάσονας Φλουρής εκπροσωπώντας την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, παρουσίασε τη νέα retail banking εμπειρία των i-bank stores, ενώ ο Γιάννης Νινιός από την Global Money Managers, αναφέρθηκε στον νέο τρόπο πληρωμής, το mobile wallet, που απλοποιεί τη διαδικασία και μειώνει τα κόστη.

Στην αυξανόμενη επένδυση του retail στην τεχνολογία αναφέρθηκε ο Χριστόφορος Μποζατζίδης της Wind Hellas, από την AI και το ΙοΤ μέχρι το voice commerce και τα digital payments, και στην αξιοποίηση τεχνολογιών στα Wind stores. Κλείνοντας την ενότητα, ο αρχιτέκτονας Σωτήρης Ανυφαντής παρουσίασε πώς η συνεργασία του αρχιτεκτονικού γραφείου με τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων των retailers, συντέλεσαν στην υλοποίηση επιτυχημένων καταστημάτων για σειρά εταιρειών.

Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ OMNICHANNEL
Στην τρίτη ενότητα, ο Andre Hordagoda, συνιδρυτής της tech startup εταιρείας go instore, έδειξε πώς ένας καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί μέσω του website με το φυσικό κατάστημα σε πραγματικό χρόνο μέσω βίντεο, αυξάνοντας το online conversion rate στα επίπεδα του φυσικού καταστήματος, ήτοι άνω του 30%.

Η ενότητα έκλεισε με ένα πάνελ με αντικείμενο το online/offline gap. Στη συζήτηση συμμετείχαν ο Διονύσης Ζήβας, συνιδρυτής της Net Spirit που συνεργάζεται με την Metro/Mymarket στην υλοποίηση του eshop της MyMarket και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit της Convert Group.

Αρχικά, ο Δ. Ζήβας αναφέρθηκε στη δυναμική ανάπτυξη του e-grocery και η Ε. Χαϊλαζοπούλου συμπλήρωσε ότι οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι μέχρι το 2022 θα αντιστοιχεί στο 1% του συνολικού τζίρου. Στη συνέχεια, ο Δ. Ζήβας υποστήριξε ότι το επόμενο σημαντικό βήμα είναι ο συνδυασμός online και offline data προβάλλοντας την υπεροχή του omnichannel.

Η Ε. Χαϊλαζοπούλου έδωσε έμφαση στην ανάγκη για μείωση του delivery time και αξιοποίηση των δεδομένων, ενώ προέβλεψε τη συνέργεια retailer–manufacturer στη δημιουργία e-retail content. Το πάνελ συντόνισε η Άντα Κιρκιλή, contect advisor της Boussias Communications.

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778