Marketing Week - Keith Weed: «Influencer Marketing» το επόμενο βήμα του

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Γιατί ο βετεράνος της Unilever επενδύει στην Tribe

Keith Weed: «Influencer Marketing» το επόμενο βήμα του

15 Μαΐου 2019 | 15:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International

Το influencer marketplace Tribe επέλεξε ο πάλαι ποτέ ισχυρός άντρας της Unilever ως το επόμενο βήμα του στη μετά-Unilever εποχή.

Ο Keith Weed αποφάσισε να επενδύσει στην πλατφόρμα που συνδέει brands με κατάλληλους micro-influencers και τους επιτρέπει να μοιραστούν περιεχόμενο σε κλίμακα σε πλατφόρμες όπως το Instagram. Η Tribe συγκέντρωσε πρόσφατα 7,5 εκατ. δολάρια από επενδυτές, μεταξύ αυτών και ο Weed, ο οποίος, παρότι δεν αποκάλυψε το ποσό της επένδυσης, εξήγησε ότι αυτό που τον «τράβηξε» στην εταιρεία είναι η δυνατότητά της να «επιλύσει την πρόκληση» που αντιμετωπίζει ο κλάδος του στη δημιουργία αυξανόμενου περιεχομένου, γρήγορα, με οικονομικό τρόπο.

Παρέχοντας στις μάρκες πρόσβαση σε περίπου 53.000 influencers με 3.000 ή περισσότερους ακόλουθους, η Tribe τοποθετείται ως η πιο οικονομική επιλογή ανάμεσα στα δίκτυα influencers, επιτρέποντας στους marketers να δουν το branded content που έχουν φτιάξει οι creators πριν το αγοράσουν: αν δεν τους αρέσει δεν είναι υποχρεωμένοι να το αγοράσουν ή να το τρέξουν.

Η επιλογή του Weed μπορεί να προκαλέσει έκπληξη σε κάποιους, καθώς κατά τη θητεία του στη Unilever είχε εγκαλέσει την αγορά για αδιαφάνεια, επιβραβεύοντας, ωστόσο κάθε προσπάθεια μετασχηματισμού από brands και πλατφόρμες με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 15 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778