Marketing Week - Στη Solid Havas η επικοινωνία του νερού Θεόνη

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ανάθεση μετά από spec

Στη Solid Havas η επικοινωνία του νερού Θεόνη

15 Μαΐου 2019 | 14:33 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Το βραβευμένο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη ανέθεσε το σύνολο της offline και online επικοινωνίας του στη Solid Havas, μετά από σχετικό διαγωνισμό.

Το Θεόνη είναι το μοναδικό ελληνικό νερό με 16 βραβεία ποιότητας που αναβλύζει φυσικά στα 1.100 μέτρα στα Άγραφα Όρη. Σήμερα, το απολαμβάνουν χιλιάδες καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μιας και εξάγεται σε περισσότερες από 15 χώρες, στην Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία, με τη λίστα να εμπλουτίζεται συνεχώς. Η επικοινωνία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Θεόνη θα ξεκινήσει δυναμικά με 2 σποτ και καμπάνια στα Social Media.

Marketing Week Online( 15 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778