Το λανσάρισμα ενός ready-to-drink προϊόντος «τις επόμενες εβδομάδες» ετοιμάζει η Coca-Cola, στο πλαίσιο της «διαρκούς καινοτομίας».

Τα κέρδη τριμήνου της εταιρείας υπερέβησαν τις προβλέψεις, με την ανάπτυξη να οδηγείται από το νερό, τα sports drinks και τις επιλογές Coca-Cola Zero Sugar. Χυμοί, τσάι και καφές ήταν σταθερά σε σχέση με πέρυσι. Ο CEO James Quincey δήλωσε ότι «η διαρκής καινοτομία είναι ζωτικής σημασίας για βιώσιμη ανάπτυξη», τονίζοντας ότι ο περιορισμός των διαχωριστικών γραμμών μεταξύ των κατηγοριών λειτουργεί θετικά για την εταιρεία, συμβάλλοντας στο όραμά της να γίνει μια «total beverage company».

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Coca-Cola εξαγόρασε την Costa Coffee προς 3,9 δισ. λίρες προκειμένου να κερδίσει μια θέση στην αγορά του καφέ, έχοντας ως βασικό στόχο το λανσάρισμα νέων προϊόντων. Όπως εξήγησε ο Quincey, «τα Costa είναι η πλατφόρμα μας στην αγορά του καφέ. Συνολικά, αυτό απαιτεί περισσότερη και καλύτερη σύνδεση από ποτέ άλλοτε. Ενόψει του δευτέρου τριμήνου, σχεδιάζουμε το λανσάρισμα του ready-to-drink για τα Costa Coffee».
(Πηγή: Marketingweek.com)