Marketing Week - Η Σουρωτή «επιστρέφει» στην τηλεόραση

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Νέο λογότυπο και 360 καμπάνια από τη The Newtons Laboratory

Η Σουρωτή «επιστρέφει» στην τηλεόραση

22 Απριλίου 2019 | 15:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Με νέο σποτ επιστρέφει στην τηλεοπτική επικοινωνία η Σουρωτή.

Πρόκειται για το αποτέλεσμα νέας συνεργασίας με τη The Newtons Laboratory και αποτελεί μέρος 360 επικοινωνίας που θα αναπτυχθεί με έντονη παρουσία στο digital, σύμφωνα με πληροφορίες. Με μότο «Πηγάζει μέσα σου», χωρίς voice over και minimal αισθητική, η ταινία καλεί τον θεατή να μη μένει στην επιφάνεια και να φτάσει βαθύτερα, προκειμένου να ανακαλύψει αυτό που έχει πραγματική αξία. Το brand εμφανίζεται και με νέο λογότυπο, το οποίο φέρει επίσης την υπογραφή της The Newtons Laboratory.

Marketing Week Online( 22 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778