Φετινή αποστολή του Complet, είναι να προτρέψει τους καταναλωτές να εκφραστούν και να δημιουργήσουν, ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Πώς μπορεί η αποστολή αυτή να αποτυπωθεί επικοινωνιακά, ανατρέποντας τα δεδομένα στην επικοινωνία της άκρως ανταγωνιστικής αγοράς του γιαουρτιού;

Την απάντηση δίνουν οι χαρακτήρες στη νέα καμπάνια του Complet της ΔΕΛΤΑ, που φέρει την υπογραφή της JWT Athens. Από τον πλανόδιο μικροπωλητή, έως τον παραδοσιακό ταβερνιάρη, όλοι, γίνονται μαέστροι των γεύσεων, πρωταγωνιστώντας σε μοναδικές, ανατρεπτικές καταστάσεις. Όπως επισημαίνει η Marketing Director της ΔΕΛΤΑ, Έλια Μπαϊμά, η θετική αντίδραση του κοινού από τις πρώτες κιόλας μέρες προβολής δείχνει πόση ανάγκη υπάρχει στον κόσμο για καμπάνιες που αναδεικνύουν την προϊοντική υπόσχεση μέσα από χιούμορ και απλές καθημερινές καταστάσεις.

    MW: Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες η νέα καμπάνια του Complet, της ΔΕΛΤΑ. Ποιο είναι το concept πάνω στο οποίο στηρίζεται;

Αλέξανδρος Τσούτης, Εxecutive Creative Director JWT Athens: Η ιδέα στηρίχτηκε στην αλήθεια της μάρκας, που είναι και το συγκριτικό της πλεονέκτημα: το Complet, εκτός από ένα απολαυστικό γιαούρτι είναι ταυτόχρονα και ένα εξαιρετικό συστατικό για γαστριμαργικές καθημερινές δημιουργίες στην κουζίνα μας, χωρίς να χρειάζεται να είσαι chef. Αυτό από μόνο του μπορεί να μετατρέψει τους πάντες σε «μαέστρους» gourmet γεύσεων. Γι’ αυτό λοιπόν λέμε ότι με το Complet, όλοι έγιναν gourmet και όλα αλλάζουν με ανατρεπτικό χιουμοριστικό τρόπο, ακόμα και σε μέρη όπου δεν περιμένει κανείς να βρει «ψαγμένες» επιλογές. Από μια ξεχασμένη επαρχιακή χασαποταβέρνα, μέχρι τον πλανόδιο πωλητή σε ένα συνοικιακό γήπεδο.

Έτσι, αντί για κοντοσούβλι και προβατίνα, ο παραδοσιακός ταβερνιάρης, με τη συμμετοχή του ψήστη που μεταμορφώθηκε σε chef, έχει να σου προτείνει escalope με πουρέ σελινόριζας, sauce γιαουρτιού με «νότες» κάρδαμου, filet mignon au beurre clarifie με κρέμα γιαουρτιού και λάδι τρούφας και σούπα βελουτέ κολοκύθας με φιλετάκια στρουθοκάμηλου. Πιάτα που ακόμα και ο «πρωτευουσιάνος» επισκέπτης δεν έχει φανταστεί καν. Αντίστοιχα στο γήπεδο, σε αγώνα συνοικιακής ομάδας, οι φίλαθλοι εκπλήσσονται από τις γευστικές επιλογές που τους προσφέρει ο πλανόδιος μικροπωλητής. Ποιος θα περίμενε πως αντί για chips και πασατέμπο όπως συνηθίζεται να διαλαλούνται στις κερκίδες, «παίζουν» burgerάκια με tartare σολωμού, smoothies γιαουρτιού με σπόρους chia Γουατεμάλας και cranberries, περουβιανές πατατούλες country με εστραγκόν και dip γιαουρτιού από Αγελαδινό, Ανθόγαλα και Πρόβειο γάλα;

    Προς ποια κατεύθυνση και με ποιο τρόπο έρχεται να αλλάξει την τοποθέτηση του brand η εν λόγω επικοινωνία;

Έλια Μπαϊμά, Marketing Dire-ctor ΔΕΛΤΑ: Το Complet, η μεγαλύτερη μάρκα λευκού γιαουρτιού της ΔΕΛΤΑ, με πιστή βάση καταναλωτών, διαχρονικότητα αλλά και μία μοναδική συνταγή από αγελαδινό, ανθόγαλα και πρόβειο γάλα, στοχεύει με την εν λόγω επικοινωνία στον επαναπροσδιορισμό του ρόλου της μάρκας στη ζωή των καταναλωτών. Διακρίνοντας λοιπόν τις σύγχρονες ανάγκες γύρω από «value for money» λύσεις που ταυτόχρονα δίνουν έμπνευση για δημιουργική χρήση των προϊόντων λευκού γιαουρτιού στην μαγειρική και όχι μόνο, διαλέξαμε έναν «αντισυμβατικό» θα έλεγα τρόπο να επικοινωνήσουμε τις αξίες της μάρκας complet που είναι η προσιτή ποιότητα και η έμπνευση για καθημερινή δημιουργία.

Με κεντρικό μήνυμα λοιπόν ότι «με το complet Όλοι Έγιναν Γκουρμέ» και το #oloigourmet, επιχειρούμε να αναδείξουμε την φετινή αποστολή του Complet που δεν είναι άλλη από το να προτρέψει τον καθένα μας να εκφραστεί και να δημιουργήσει με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Πιστεύουμε ότι ο καταναλωτής του σήμερα δεν έχει τόσο την ανάγκη για προϊοντική πληροφορία όσο την ανάγκη από τα προϊόντα να στέκονται δίπλα του ως πηγή έμπνευσης για προσωπική δημιουργία. Το Complet χάρη στην μοναδική του συνταγή αλλά και την προσιτή του τιμή υπόσχεται να γίνει ο σύμμαχος σε κάθε τέτοια ανάγκη!

Αξίζει να σημειώσουμε ότι από τις πρώτες κιόλας μέρες που είναι στον αέρα η νέα μας επικοινωνία, αντιλαμβανόμαστε την θετική επίδρασή της τόσο από τα σχόλια του κοινού σε social media όσο και από τις πωλήσεις μας. Αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει πόση ανάγκη υπάρχει στον κόσμο για καμπάνιες που αναδεικνύουν την προϊοντική υπόσχεση μέσα από χιούμορ και απλές καθημερινές καταστάσεις με τις οποίες ταυτιζόμαστε εν δυνάμει όλοι.

    Η αγορά των γαλακτοκομικών και ιδιαίτερα του γιαουρτιού είναι αρκετά ανταγωνιστική, σε προϊοντικό αλλά και επικοινωνιακό επίπεδο. Πόσο καινοτόμος είναι η νέα καμπάνια του Complet για την επικοινωνία της κατηγορίας και γιατί;

Τίνα Εξάρχου, Marketing Mana-ger ΔΕΛΤΑ: H νέα καμπάνια Complet ξεχωρίζει μέσα στην κατηγορία των γαλακτοκομικών προϊόντων χάρη στις ανατροπές που γίνονται μεταξύ των αυθεντικών πρωταγωνιστών και locations με τα high end δημιουργικά gourmet πιάτα. Χαρακτήρες καθημερινοί, απλοί, λαϊκοί, σε χώρους απεριποίητους, ξεχασμένους από το χρόνο, πετυχαίνουν με το Complet αποτελέσματα βραβευμένου εστιατορίου! Συνδετικός κρίκος μεταξύ των δύο είναι το γιαούρτι Complet 1 κιλού! Έτσι το Complet φέρνει την επανάσταση του «Όλοι μπορούμε να γίνουμε γκουρμέ». Γιατί όλοι μπορούμε να δημιουργήσουμε σούπα βελουτέ κολοκύθας με φιλετάκια στρουθοκάμηλου ή smoothies με σπόρους chia Γουατεμάλας, αρκεί να προσπαθήσουμε!

    Μιλώντας με όρους δημιουργικής προσέγγισης, πόσο μεγάλη ήταν η πρόκληση; Αισθάνεστε ότι βγήκατε από το «comfort zone», το δικό σας αλλά και του πελάτη σας;

Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer JWT Athens: Κατά τη γνώμη μου καταφέραμε να βγάλουμε από το comfort zone όλη την κατηγορία των γαλακτοκομικών. Μια κατηγορία που σπάνια τολμά δημιουργικά, κι όταν το κάνει συνήθως συμβαίνει από brands μικρά που στο κάτω κάτω δεν έχουν να ρισκάρουν και πολλά. Όμως το να το κάνει μια ιστορική και εμβληματική γαλακτοβιομηχανία, αυτό είναι σημαντικό και ανεβάζει τα standards για όλους.

Η JWT Athens και η ΔΕΛΤΑ έχουν μια από τις πιο μακροχόνιες συνεργασίες στην αγορά κι αυτό, όπως σε κάθε σχέση εταιρική ή προσωπική, έχει ένα διαρκές challenge: Να καταφέρνεις όχι μόνο να διατηρείς τη «φλόγα» στη σχέση αλλά να ανακαλύπτεις συνεχώς τρόπους να την πηγαίνεις παρακάτω. Αυτό απαιτεί κι από τις δυο πλευρές να υπερβαίνουν τον εαυτό τους και συνεχώς να αυτό-επαναπροσδιορίζονται. Κι αυτό θεωρώ πως το πετυχαίνουμε όχι μόνο με τη ΔΕΛΤΑ, κάτι που αποδεικνύεται και με την εν λογω καμπάνια, αλλά και με κάθε πελάτη μας.


Θεωρείτε ότι οι χαρακτήρες που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, έχουν το «υπόβαθρο» που χρειάζεται για να ξεφύγουν από τα όρια μιας καμπάνιας και να αποκτήσουν «ζωή» έξω από αυτήν;

Δημήτρης Γουναρόπουλος, Senior Account Director JWT Athens: Την απάντηση αναμένουμε από τους θεατές που θα εκτεθούν στις δημιουργικές καμπάνιες. Παρ’ όλα αυτά, οι πρώτες αντιδράσεις είναι ενθουσιώδεις. Πιστεύουμε πως οι ήρωες των ταινιών και οι ατάκες «chia αγόρι μου» ή «κλαριφιέ», θα μείνουν στο μυαλό του κοινού και θα συνδεθούν με το brand, με πρωταγωνιστή το «όλοι γίναμε γκουρμέ!».

    Πέρα από στέρεη στρατηγική και εμπνευσμένο δημιουργικό, μια επιτυχημένη καμπάνια έχει πάντα και υψηλά production values. Πώς αντιμετωπίσατε το κομμάτι της υλοποίησης του concept;

Α. Τσούτης: Το concept παραγωγικά σε επίπεδο ταινιών, υλοποιήθηκε μέσα από την αισθητική και την ευφάνταστη σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη. Σημαντικό πολύ ήταν να αποδοθεί η όλη ατμόσφαιρα και των δύο καταστάσεων (Γήπεδο και Παραδοσιακή Ταβέρνα) μέσα από ρεαλισμό που υποστηρίζεται από το acting των ηρώων. Επίσης, δεν φοβηθήκαμε να επιλέξουμε locations γυρισμάτων που δεν ήταν «γυαλισμένα» ή τυπικά διαφημιστικά, αλλά αυθεντικά, με την «παρακμιακή» εικόνα μιας αναχρονιστικής ταβέρνας ή ενός γηπέδου Γ’ εθνικής.

Λ. Ευμορφίας: Από τα πρώτα πλάνα στην ταβέρνα με την ονομασία «Η κουδούνα», τη γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια και τον ιδιοκτήτη με το συγκεκριμένο παρουσιαστικό, αναμένεις να «μυρίσεις» ψητά της ώρας, δηλαδή κάτι που έχεις ζήσει και ξέρεις. Στο γήπεδο πάλι, μέσα στη αγωνία του αγώνα, ζητάς πασατέμπο καθώς τόσα χρόνια αυτό καταναλώνεις εκεί. Μέσα στη γνώριμη αυτή ατμόσφαιρα, έρχεται το απρόσμενο να σε εκπλήξει ευχάριστα, να σε κάνει να γελάσεις με την καρδιά σου και αυθόρμητα να θέλεις να δοκιμάσεις ένα Complet, είτε σκέτο, είτε στη μαγειρική.

Πέρα από τις δύο ταινίες που έχουμε δει στον αέρα, ποιες άλλες ενέργειες και υλικά περιλαμβάνει ενδεχομένως η συνολική επικοινωνία;

Α. Τσούτης: Η επικοινωνία έχει δύο μεγάλες ταινίες, αρκετά cut versions, digital κάμπάνια και με τη χρήση pre rolls και επέκταση σε επίπεδο Social Media, αλλά και καταχωρήσεις, διαγωνισμούς κ.ά ώστε να γίνει talk of the town.

FOCUS POINTS
– Στόχος της καμπάνιας είναι ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου της μάρκας στη ζωή των καταναλωτών.
– Περισσότερο από προϊοντική πληροφορία, ο καταναλωτής έχει ανάγκη από brands που στέκονται δίπλα του ως πηγές έμπνευσης και δημιουργίας.
– Χιούμορ και απλές καθημερινές καταστάσεις με τις οποίες οι θεατές ταυτίζονται, αναδεικνύουν την προϊοντική υπόσχεση.
– Το concept αποδίδεται με ρεαλισμό, επιλέγοντας αυθεντικά locations και όχι «γυαλισμένα» ή τυπικά διαφημιστικά.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε.

Έλια Μπαϊμά / Marketing Director
Τίνα Εξάρχου / Marketing Manager – Milk, Υogurt, Non-Dairy Products, Cheese
Αντώνης Πολυκανδριώτης / Senior Brand Manager – Yogurt

JWT ATHENS
Λάζαρος Ευμορφίας / Executive Creative Officer
Αλέξανδρος Τσούτης / Executive Creative Director
Μαρίτα Τσακυργιάννη / Junior Copywriter
Θοδωρής Μαλαπέτσας / Senior Copywriter
Δημήτρης Γουναρόπουλος / Senior Account Director
Διομήδης Σκλαβούνος / Account Manager
Ναταλία Τζάννες / Account Executive

BRIGHT SHOE
Αργυρώ Διαμάντη / Producer
Πέγκυ Βουτσά / Producer’s Assistant
Μπάμπης Μακρίδης / Σκηνοθέτης
Σίμος Σαρκεντζής / Διευθυντής Φωτογραφίας
Μάριος Κλεφτάκης / Montage