«Το πρωτότυπο περιεχόμενό μας δεν είναι για να γεμίζει τρύπες. Θέτει ένα τολμηρό, νέο όραμα για το πώς μπορεί να είναι το πρόγραμμα».

Αυτά δήλωσε ο Chief Executive Officer του Netflix, Reed Hastings, σχολιάζοντας ότι η απώλεια περιεχομένου από τρίτους ήταν κάτι αναμενόμενο, για το οποίο η εταιρεία είχε προετοιμαστεί. Η εξέλιξη αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία ενόψει των λανσαρισμάτων υπηρεσιών streaming από Apple και Disney, τη στιγμή που και η NBC Universal σχεδιάζει επίσης είσοδο στην αγορά μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με τον Ted Sarandos, Chief Content Officer του Netflix, τα 10 πιο δημοφιλή προγράμματα στην πλατφόρμα ανήκουν όλα στο πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ στο top 25 μόνο 4 δεν ανήκουν σε αυτό. Στο μέτωπο των εσόδων, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι μετρά πλέον 10 εκατ. περισσότερους συνδρομητές σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, αγγίζοντας ήδη τα 149 εκατ. παγκοσμίως, ενώ έχει αυξήσει το κόστος συνδρομής με στόχο την επανεπένδυση σε πρωτότυπο περιεχόμενο. Ωστόσο, ακόμα και με αυτά τα ισχυρά νούμερα, η μετοχή της εταιρείας σημείωσε πτώση 5% καθώς η υπόλοιπη βιομηχανία αμφιβάλει για το αν μπορεί να ανταπεξέλθει, με ανθρώπους της αγοράς να ακούν ήδη τα «τύμπανα του πολέμου» να ηχούν.
(Πηγή: TheDrum)