Marketing Week - Το Twitter απομακρύνει «αυτεπάγγελτα» προσβλητικό περιεχόμενο

Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Αποδίδουν οι παρεμβάσεις για brand-safe περιβάλλον

Το Twitter απομακρύνει «αυτεπάγγελτα» προσβλητικό περιεχόμενο

17 Απριλίου 2019 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media

Μέτρα για την εκκαθάριση της πλατφόρμας λαμβάνει το Twitter, κατεβάζοντας προσβλητικά posts χωρίς να περιμένει παράπονα από χρήστες.

Στο πλαίσιο ενός TED Talk, ο CEO Jack Dorsey, αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να απομακρύνει τους κακόβουλους χρήστες, ή τουλάχιστον να τους καταδικάσει σε «σιγή». Όπως ανακοίνωσε, το Twitter θα δοκιμάσει ένα πλήκτρο σίγασης, το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να κρύβουν απαντήσεις στα tweets τους κατά βούληση.

Αυτό σημαίνει ότι ένα άτομο που ξεκινάει μια συνομιλία με ένα αρχικό tweet, θα μπορεί να κρύβει απαντητικά σχόλια, τα οποία θα είναι ορατά στους αναγνώστες μόνο αν τα επιλέξουν. Η κίνηση αυτή αποτελεί μία μόνο από τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα, η οποία πλήττεται εδώ και χρόνια από trolls και απρεπές περιεχόμενο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους ανέστειλε 100.000 λογαριασμούς που δημιουργήθηκαν από χρήστες που είχαν αποκλειστεί στο παρελθόν. Οι σειρά παρεμβάσεων δρομολογήθηκε απαντώντας ταυτόχρονα σε προβληματισμούς των διαφημιζομένων για το περιβάλλον προβολής τους και έχουν ήδη αποφέρει καρπούς: για το τελευταίο τρίμηνο του 2018, η πλατφόρμα κατέγραψε αύξηση διαφημιστικών εσόδων κατά 23%, σε αντίθεση με το 1% για το αντίστοιχο διάστημα το 2017.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 17 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778