Marketing Week - Η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μέσω των Πασχαλινών Αβγών της

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

11 Απριλίου 2019 | 15:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος αφιερώνει τα Πασχαλινά Αβγά της σε πράξεις προσφοράς, που αλλάζουν τον κόσμο των παιδιών προς το καλύτερο.

Μέσα από ένα τηλεοπτικό σποτ και τη «δημοπρασία αβγών» ως δημιουργικό εύρημα, μικρά παιδιά πρωταγωνιστούν και λαμβάνουν μέρος σε μια «δημοπρασία αγάπης» για τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ. Με αυτόν τον τρόπο, φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος αφιερώνει τα Πασχαλινά της Αβγά στα παιδιά με κινητικές αναπηρίες και μας καλεί να στηρίξουμε μαζί τα μικρά ή μεγάλα «βήματα ζωής» τους. Με κάθε αγορά ενός πασχαλινού αβγού, οι πελάτες της ΑΒ συνεισφέρουν με 0,30 ευρώ στο έργο της ΕΛΕΠΑΠ, ενώ η ΑΒ διπλασιάζει το ποσό για την κάλυψη, τουλάχιστον, 1.400 θεραπειών αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρία. Τα Πασχαλινά Αβγά της ΑΒ διατίθενται σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της ΑΒ, σε δύο μεγέθη, με διαφορετικές τιμές το καθένα.

Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Χυμοί-αναψυκτικά-energy drinks: «Απενοχοποίηση» της απόλαυσης και experiential επικοινωνία

Νέες γεύσεις και healthy twists σηματοδοτούν τα λανσαρίσματα της κατηγορίας, με τα brands να επενδύουν σε instore και digital επικοινωνιακές ενέργειες, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778