Marketing Week - To YouTube αναπτύσσει διαδραστικά videos

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Συνεχίζει στον «δρόμο» του πρωτότυπου περιεχομένου

To YouTube αναπτύσσει διαδραστικά videos

10 Απριλίου 2019 | 17:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Τεχνολογία

Ένα νέο storytelling format διερευνά το YouTube, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να επιλέξουν πώς επιθυμούν να εξελιχθεί η εκπομπή που παρακολουθούν.

Στόχος της πλατφόρμας είναι, προφανώς, η αύξηση του αριθμού των θεατών αλλά και η ενίσχυση των διαφημιστικών του πωλήσεων. Ένα νέο τμήμα θα αναπτύσσει διαδραστικά προγράμματα και live specials, με επικεφαλής τον Ben Relles, ο οποίος αναζητά ποιοι θα ήταν οι καλύτεροι τρόποι για τη συμμετοχή του κοινού στο περιεχόμενο. Οι παραγωγοί προσπαθούν επί σειρά ετών να διηγηθούν ιστορίες που επιτρέπουν στους θεατές να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών φινάλε, ωστόσο μόνο πρόσφατα η τεχνολογία εξελίχθηκε αρκετά ώστε να προσελκύσει επενδύσεις από εταιρείες media.

Ο ανταγωνισμός είναι ήδη έντονος, καθώς το Netflix διαθέτει αρκετές διαδραστικές επιλογές για παιδιά, ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε και το «Black Mirror: Bandersnatch», την πρώτη interactive ταινία για ενήλικες. Αν και το YouTube έχει ήδη πειραματιστεί με διαδραστικές διαφημίσεις, η δημιουργία εκπομπών με πολλαπλά εναλλακτικά σενάρια απαιτεί πολύ μεγαλύτερη επένδυση. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά το ότι περιορίζει τις φιλοδοξίες της για πρωτότυπο περιεχόμενο για λόγους κόστους, η πλατφόρμα δεν εγκαταλείπει ολότελα το εγχείρημα και συνεχίζει να αγοράζει περιεχόμενο από παραγωγούς, ενώ αναμένεται να προβεί σε ανακοινώσεις σχετικά, τις επόμενες εβδομάδες.

(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 10 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778