Marketing Week - McDonald’s: Επένδυση 300 εκατ. δολαρίων στην εξατομίκευση

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η αλυσίδα συνεχίζει να εστιάζει στις νέες τεχνολογίες

McDonald’s: Επένδυση 300 εκατ. δολαρίων στην εξατομίκευση

26 Μαρτίου 2019 | 16:48 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Εστίαση

Στη μεγαλύτερη εξαγορά των τελευταίων 20 ετών φέρεται να προχωρά η McDonald’s Corp. αποκτώντας την Dynamic Yield Ltd. προς 300 εκατ. δολάρια, θέτοντας στο επίκεντρο το personalization.

Με τη νέα τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά menu boards των εστιατορίων της αλυσίδας θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν περιεχόμενο, ανάλογα με μεταβλητές όπως ο καιρός, η ώρα ή οι τοπικές προτιμήσεις. Η εταιρεία δοκίμασε τα εργαλεία της Dynamic Yield στις ΗΠΑ το 2018 και φέτος θα τα χρησιμοποιήσει ευρύτερα, μετά το κλείσιμο της συμφωνίας, και στις αγορές του εξωτερικού.

Από τη στιγμή που βρέθηκε επικεφαλής το 2015, ο Chief Executive Officer Steve Easterbrook έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία, προκειμένου να δώσει ώθηση στις πωλήσεις αλλά και να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό. Με δεδομένο ότι οι εξαγορές δεν αποτελούν συνήθη πρακτική για τη McDonald’s, η συγκεκριμένη εξέλιξη καταδεικνύει εμφατικά την επιθυμία της για αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτομίας για να επισπεύσει την ανάπτυξη σε μια άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία.

«Η τεχνολογία αποτελεί ζωτικό στοιχείο για την ταχύτητα του σχεδιασμού ανάπτυξής μας», σχολίασε ο Easterbrook. Όπως εξήγησε, η McDonald’s διευρύνει τον ρόλο που θα παίξει η τεχνολογία στο μέλλον της αλυσίδας και στην «ταχύτητα με την οποία θα μπορεί να εφαρμόσει το όραμά της για τη δημιουργία περισσότερο εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες της».
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 26 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778