Marketing Week - Στην αναζήτηση ταλέντων εστιάζει η Publicis

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Δημιουργεί εσωτερικό τμήμα recruitment

Στην αναζήτηση ταλέντων εστιάζει η Publicis

15 Μαρτίου 2019 | 16:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching

Τα σχέδιά της για τη δημιουργία τμήματος αναζήτησης στελεχών ανακοίνωσε η Publicis Media.

Με επικεφαλής την πρώην senior partner της Grace Blue, Julie Jeantet, το «Executive Search Practice» θα καλύπτει την περιοχή ΕΜΕΑ, με τη Jeantet να έχει ως έδρα τα νέα White City headquarters της Publicis στο Λονδίνο. Η ίδια θα συνεργάζεται στενά με τους ήδη υπάρχοντες senior recruiters, Mary Hurlock-Murphy και Marcus Wainer και θα έχει υπό την εποπτεία της το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για τους επικεφαλής στην εταιρεία.

Θα αναφέρεται στην Severine Charbon, global chief talent officer της Publicis Media, η οποία δήλωσε: «Ποτέ δεν ήταν τόσο σημαντικό να είσαι ‘‘talent hacker’’, πρέπει να κινηθούμε γρήγορα για να προωθήσουμε τον μετασχηματισμό μας και το να εδραιώσουμε μια in house πρακτική αναζήτησης επαγγελματιών, κατάλληλα προσαρμοσμένη στην εταιρεία, θα μας βοηθήσει να κινηθούμε ταχύτερα σε αυτό το πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Επομένως, η σημερινή ανακοίνωση δεν θα πρέπει να γίνει αντιληπτή μεμονωμένα αλλά ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής επενδύσεων σε ταλέντα, η οποία περιλαμβάνει τη μετακόμισή μας στο White City -το νέο μας hub στη Μ. Βρετανία- και την προσέγγισή μας στην ευέλικτη εργασία. Το άλμα στο μέλλον θα οδηγηθεί και θα κερδηθεί αποκλειστικά μέσα από την προσέλκυση και την επένδυση στα καλύτερα ταλέντα. Η Julie διαθέτει μεγάλη εμπειρία η οποία εκτείνεται στη δημιουργική, media, ψηφιακή και τεχνολογική βιομηχανία και έτσι είμαι ενθουσιασμένη που έχουμε μαζί μας κάποιον του δικού της βεληνεκούς».

Marketing Week Online( 15 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778