Υπηρεσία streaming ετοιμάζει ο τεχνολογικός κολοσσός
Έχοντας ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον των επενδυτών ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να περάσει στο πεδίο των υπηρεσιών, η Apple είναι πλέον έτοιμη να παρουσιάσει το πλάνο της για νέα προϊόντα τηλεοπτικού και ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Στις 25 Μαρτίου, η εταιρεία θα υποδεχτεί σημαντικούς celebrities και στελέχη media, στους οποίους θα εκθέσει τον στρατηγικό σχεδιασμό με τον οποίο θα απειλήσει ανταγωνιστές όπως οι Amazon.com Inc. και Netflix Inc, αποκαλύπτοντας μια δέσμη υπηρεσιών streaming και συνδρομητικών περιοδικών. Ωστόσο, πριν από τα αποκαλυπτήρια, η εταιρεία καλείται να συγκεντρώσει τις απαραίτητες «υπογραφές» και επιδίδεται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να διασφαλίσει ταινίες και σειρές, η οποίες θα πλαισιώνουν το δικό της πρωτότυπο περιεχόμενο.

Σημαντικοί παίκτες του Pay-TV, όπως το HBO καλούνται τώρα να αποφασίσουν αν η νέα πρωτοβουλία της Apple συνιστά απειλή, πιθανό συνεργάτη, ή κάτι ενδιάμεσα. Με το πεδίο των υπηρεσιών να μετατρέπεται στη νέα περιοχή ανάπτυξης για τον τεχνολογικό κολοσσό, οι προβλέψεις του θέλουν ότι οι πωλήσεις σε αυτήν θα ξεπερνούν τα 50 δισ. δολάρια τον χρόνο μέχρι το 2021. Πέρυσι, οι υπηρεσίες απέφεραν 39,7 δισ., καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 33%. Η Apple αρνήθηκε να τοποθετηθεί αναφορικά με την εκδήλωση παρουσίασης.
(Πηγή: AdAge)