Marketing Week - Spec 458.874 ευρώ από την ΕΑΤΑ

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Public Relations

Υπηρεσίες διοργάνωσης FAM Trips για την τουριστική προβολή της Αθήνας

Spec 458.874 ευρώ από την ΕΑΤΑ

12 Μαρτίου 2019 | 15:53 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Δημόσιος Τομέας,Τουρισμός

Ο Δήμος Αθηναίων και συγκεκριμένα η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, Ε.Α.Τ.Α., έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας φορέων (γνωστά ως Familiarization Trips), του διεθνούς τουριστικού κλάδου.

Στόχος είναι η επιτόπια γνωριμία με τον προορισμό και η προβολή των περιοχών τουριστικού ενδιαφέροντος της Αθήνας, καθώς και ο σχεδιασμός και η διοργάνωση μεγάλων εκδηλώσεων σε ξένους επισκέπτες. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 458.874 ευρώ και η προθεσμία υποβολής προσφορών λήγει 17 Απριλίου.

Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778