Marketing Week - Η Coca-Cola «επιπλώνει» το Πάρκο ΧΑΝΘ

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με έπιπλα από ανακυκλωμένο πλαστικό, στο πλαίσιο του Zero Waste Future

Η Coca-Cola «επιπλώνει» το Πάρκο ΧΑΝΘ

19 Φεβρουαρίου 2019 | 16:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Μια σειρά από πολύχρωμα 3D εκτυπωμένα έπιπλα από ανακυκλωμένο πλαστικό τοποθετήθηκαν πριν λίγες ημέρες στο Πάρκο ΧΑΝΘ.

Η επιλογή του σημείου αλλά και η τελική μορφή των επίπλων καθορίστηκαν από τους ίδιους τους πολίτες, μέσα από «ψηφοφορία» που πραγματοποιήθηκε στην ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα της δράσης Print Your City, www.printyourcitycoca-cola.gr. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε από την Coca-Cola στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future και είναι αφιερωμένη στους πολίτες της Θεσσαλονίκης με στόχο να τους ενημερώσει και να τους εκπαιδεύσει στα θέματα της κυκλικής οικονομίας.

Μέσα σε τρεις εβδομάδες, η Coca-Cola προσκάλεσε τους Θεσσαλονικείς να φανταστούν την πόλη τους «αλλιώς» και να αφήσουν το δικό τους μοναδικό αποτύπωμα. Οι πολίτες σχεδίασαν 3D printed «έπιπλα» βάσει της δικής τους αισθητικής και προτίμησης, ενώ παράλληλα είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη γειτονιά, στην οποία θα τοποθετηθούν.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση αυτής της δράσης ήταν η ανακύκλωση των πλαστικών συσκευασιών στους μπλε κάδους, αλλά και στο Zero Waste Lab, το κέντρο ανακύκλωσης και κυκλικής οικονομίας που βρίσκεται στη HELEXPO στη Θεσσαλονίκη. Το πρόγραμμα Zero Waste Future υλοποιείται από την Coca-Cola για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην πόλη της Θεσσαλονίκης, με τη συμβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία με την δημιουργική ομάδα των Τhe New Raw και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης.

Marketing Week Online( 19 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778