Αναγκαία η μετάβαση, σύμφωνα με την επιτροπή των Loyalty Awards
Την προηγούμενη Πέμπτη πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της κριτικής επιτροπής των Loyalty Awards, προεξάρχοντος του Προέδρου, Κωνσταντίνου Μαχαίρα.

Κατά τη συνάντηση, σχολιάστηκε η συνολική εικόνα του loyalty στη χώρα μας και η υφιστάμενη στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ανά κλάδο. Η κοινή πεποίθηση που εκφράστηκε ποικιλοτρόπως από τα έμπειρα στελέχη που συμμετείχαν στη συνάντηση, είναι ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να μεταβούν από τη λογική των εκπτώσεων, σ΄ αυτήν της παροχής αξίας στους καταναλωτές.

Αναφέρθηκε δε ότι η ελληνική αγορά κάνει μικρά, αλλά σταθερά βήματα στο loyalty και ότι οι επιχειρήσεις επενδύουν στην ενδυνάμωση των σχέσεων με τους καταναλωτές, πέρα από τα προγράμματα πιστότητας και τις κάρτες, ενώ διαπιστώθηκε ότι εφόσον εξερευνηθούν περαιτέρω οι δυνατότητες και τα οφέλη που προκύπτουν από μια ολοκληρωμένη στρατηγική loyalty, είναι πιθανό να προκύψουν περισσότερες επενδύσεις στο εγγύς μέλλον.