Marketing Week - Διαφήμιση «χωρίς τέλος» από το Old Spice

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με την υπογραφή της Wieden + Kennedy São Paulo

Διαφήμιση «χωρίς τέλος» από το Old Spice

11 Φεβρουαρίου 2019 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Υγεία / Ομορφιά

Η Wieden + Kennedy São Paulo και το Old Spice δημιούργησαν το πρώτο σποτ στην ιστορία χωρίς τέλος.

Πρόκειται για ένα διαφημιστικό, μέσα σε ένα άλλο, μέσα σε ένα άλλο, σε μια αέναη αλυσίδα που καταλήγει σε μια διαφήμιση που δεν τελειώνει. Το video θα βρίσκεται στον αέρα επ’ άπειρον, στο www.ocomercialinfinito.com.br. Η μάρκα αποσμητικών μετέδωσε την ταινία για 14 ώρες στο Woohoo, διαμορφώνοντας έτσι τη καμπάνια με τη μεγαλύτερη διάρκεια στην ιστορία της τηλεόρασης, χαρίζοντας έτσι σε διαφημιζόμενο και agency μια θέση στο βιβλίο Guiness.

Έξι μικρότερες εκδοχές δημιουργήθηκαν υποστηρικτικά για τα διαδικτυακά κανάλια και την τηλεόραση, ενώ η καμπάνια θα εξαχθεί σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική και το Μεξικό. «Η ιδέα για το όλο εγχείρημα προέκυψε από τη νέα τεχνολογία του Old Spice, Durascent, η οποία σε κάνει να μυρίζεις ωραία για πάντα», σχολίασε ο Vitor Fernandes, Marketing Manager for Deodorants.

«Σε μια περίοδο που το διαφημιστικό περιεχόμενο γίνεται όλο και πιο σύντομο με τηλεγραφικά μηνύματα, το Old Spice πηγαίνει ενάντια στο ρεύμα και λανσάρει ένα διαφημιστικό που κυριολεκτικά διαρκεί για πάντα», δήλωσε από την πλευρά της Wieden+Kennedy São Paulo ο Executive Creative Director, Renato Simões.

Marketing Week Online( 11 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778