Marketing Week - Έρευνα Αlco: Εspresso, ο αγαπημένος καφές τον ελλήνων καταναλωτών

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον ελληνικό καφέ

Έρευνα Αlco: Εspresso, ο αγαπημένος καφές τον ελλήνων καταναλωτών

11 Φεβρουαρίου 2019 | 15:52 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες,Τρόφιμα - Ποτά

Προϊόν καθολικής αποδοχής για τους Έλληνες φαίνεται ότι αποτελεί ο καφές, καθώς καταναλώνεται τακτικά από 9 στους 10 Έλληνες, ηλικίας 16-55 ετών.

Εξαίρεση στη γενική εικόνα φαίνεται να αποτελούν οι ηλικίες 16-24 ετών, όπου το ποσοστό κατανάλωσης ανέρχεται στο 70%. Τα παραπάνω, προκύπτουν μεταξύ άλλων από έρευνα της εταιρείας Alco, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Forum Α.Ε. και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa. Όπως προκύπτει από την έρευνα, 9 στους 10 Έλληνες προτιμούν τον espresso based καφέ και 6 στους 10 τον ελληνικό, ο οποίος φαίνεται να παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο μέλλον.

Σε ημερήσια βάση -κατά μέσο όρο- οι Έλληνες πίνουν δύο καφέδες, ποσοστό 26% πίνει από τρεις και πάνω και 32% καταναλώνει έναν καφέ την ημέρα. Οι άνδρες πίνουν περισσότερους καφέδες από τις γυναίκες σε ημερήσια βάση, ενώ στην Αττική καταγράφεται η μεγαλύτερη ημερήσια κατανάλωση σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα. Επιπλέον, οι άνδρες έως 34 ετών -κατά κύριο λόγο κάτοικοι του λεκανοπεδίου- προτιμούν τον espresso based καφέ, ενώ τον ελληνικό φαίνεται να προτιμούν κυρίως γυναίκες 35-55 ετών, κάτοικοι της περιφέρειας και χαμηλότερα εισοδήματα.

Σε ό,τι αφορά την εβδομαδιαία κατανάλωση, το 41% δαπανά έως 5 ευρώ, το 35% από 6 έως 10 ευρώ, το 15% από 11 έως 20 και το 9% από 21 ευρώ και πάνω. Ας σημειωθεί ότι βασικότερο κριτήριο σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές διαλέγουν κατάστημα για να αγοράσουν τον καφέ τους είναι η ποιότητα του προϊόντος, με 6 στους 10 να προτάσσουν αυτό το κριτήριο ως καθοριστικό για την επιλογή τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, σε δείγμα 1.000 ατόμων ηλικίας 16 έως 55 ετών, στις αρχές καλοκαιριού του 2018.

Marketing Week Online( 11 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778