Marketing Week - David Lubars, BBDO: «Θεωρούμε τον εαυτό μας, μια παγκόσμια boutique»

Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Omnicom και BBDO απέσπασαν τις περισσότερες βραβεύσεις το 2018

David Lubars, BBDO: «Θεωρούμε τον εαυτό μας, μια παγκόσμια boutique»

8 Φεβρουαρίου 2019 | 16:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Φεστιβάλ / Βραβεία

Τους ομίλους επικοινωνίας και τα δίκτυα που απέσπασαν τις περισσότερες διακρίσεις μέσα στο 2018 παρουσίασε το The Drum, συμπεριλαμβάνοντας στοιχεία από τις σημαντικότερες διεθνείς διοργανώσεις όπως τα D&AD και Cannes Lions.

Η Omnicom αναδείχθηκε ως η πλέον βραβευμένη εταιρεία, ενώ την πλάτη της είδαν WPP και IPG (Interpublic Group) που βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Την έκπληξη έκανε η Publicis Groupe, η οποία, παρά την οικειοθελή αποχή της από πολλές διοργανώσεις για μεγάλο μέρος του 2018, κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση.

Aegis Group και Havas Group κατετάγησαν πέμπτη και έκτη αντίστοιχα. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η BBDO Worldwide κέρδισε την κορυφή των βραβεύσεων μεταξύ των agencies. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Ogilvy, ακολουθούμενη από τη McCann. DDB, Dentsu, Y&R, FCB, JWT, Havas Worldwide και Leo Burnett συμπληρώνουν τη δεκάδα των agencies που τιμήθηκαν με τις περισσότερες διακρίσεις.

Από την κορυφή της λίστας των βραβευθέντων, ο David Lubars, Chief Creative Officer της BBDO Worldwide, δήλωσε: «Θεωρούμε τον εαυτό μας ως μια παγκόσμια boutique. Δηλαδή είμαστε γρήγοροι, ευέλικτοι, καινοτόμοι και συνεργατικοί και όχι ένα μεγάλο, ανόητο agency». Σε εθνικό επίπεδο, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία ήταν οι πιο «δημιουργικές» χώρες, σύμφωνα πάντα με τη λίστα The Big Won του The Drum.

Marketing Week Online( 8 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778