Marketing Week - Κοπή πίτας 2019 για το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αφιερωμένη σε καλούς σκοπούς

Κοπή πίτας 2019 για το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος

8 Φεβρουαρίου 2019 | 16:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Retail,Θεσμικά

Τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου τα μέλη ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος αντάλλαξαν ευχές για το 2019 με φίλους και συνεργάτες στον Ιππικό Όμιλο Αθηνών, προσφέροντας τα έσοδα της εκδήλωσης στον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Κιβωτό του Κόσμου.

Τα τελευταία χρόνια το ΙΠΕ παραδοσιακά ενισχύει έργα ευαγών ιδρυμάτων. Στην ομιλία του ο Πρόεδρος του ΙΠΕ Αντώνης Ποταμίτης έκανε μια σύντομη ανασκόπηση του έργου του Ινστιτούτου για το 2018, τονίζοντας τις δράσεις υποστήριξης κοινωνικών ομάδων εκτός των αμιγώς ενημερωτικών και εκπαιδευτικών δράσεων για τα μέλη του.

Αναφέρθηκε επίσης στο εμπλουτισμένο πλάνο του Ινστιτούτου για το 2019, το οποίο, εκτός από τους θεσμούς του Συνεδρίου Πωλήσεων και των Sales Excellence Awards, περιλαμβάνει τις μηνιαίες συναντήσεις κορυφής με επιτυχημένα στελέχη της αγοράς, τα ενημερωτικά θεματικά workshops, το πρόγραμμα κατάρτισης πωλήσεων σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά και νέα έργα που είναι σε φάση σχεδιασμού. Επίσης ζήτησε τη συμμετοχή όλων στις δράσεις με στόχο να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο ο ρόλος του ΙΠΕ.

Χαιρετισμό απηύθυναν επίσης μεταξύ άλλων ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του Eltrun Γεώργιος Δουκίδης, ο Γραμματέας του ECR Μιχάλης Φαντρίδης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαϊας Πλάτων Μαρλαφέκας, κ.ά. Κεντρική ομιλήτρια ήταν η Βουλευτής Α’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Όλγα Κεφαλογιάννη. Η βραδιά έκλεισε με την κοπή της πίτας και την κλήρωση δώρων, ενώ οι άνω των 160 περευρισκομένων της ευρύτερης «οικογένειας» του ΙΠΕ αντάλλαξαν ευχές σε ένα κλίμα χαρούμενο και ευοίωνο για τη νέα χρονιά.

Marketing Week Online( 8 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778