Με την υπογραφή της Landor
Στην επίσημη παρουσίαση της νέας ταυτότητας του νεοφυούς agency Wunderman Thompson προχώρησε το WPP.

Το πλήρες brand identity, το οποίο αποκαλύφθηκε στους εργαζομένους και στο κοινό χθες, περιλαμβάνει νέο website, νέο logo και positioning statements που δημιουργήθηκαν για να εκφράσουν μια εταιρεία με 20.000 υπαλλήλους, σε 200 τοποθεσίες και 90 αγορές. Τα εικαστικά στοιχεία φέρουν την υπογραφή του σχεδιαστικού γραφείου Landor. Το προεξάρχον σύμβολο «συν», ή «σύμβολο έμπνευσης», στοχεύει στο να αποδώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει η Wunderman Thompson στους πελάτες της, συνδυάζοντας το expertise στα data της Wunderman με τις δημιουργικές δεξιότητες της JWT.

«Είναι ένας πολύ όμορφος, οπτικός τρόπος επικοινωνίας», δήλωσε η Mel Edwards, global CEO της Wunderman Thompson και σημείωσε ότι το σήμα θα προστίθεται επιλεκτικά σε ό,τι ο οργανισμός θεωρεί «εξαιρετικό ή πηγή έμπνευσης». «Θεωρώ ότι η δημιουργικότητα είναι αυτό που μας ξεχωρίζει», δήλωσε η ίδια και τόνισε ότι οι τέσσερις νόρμες συμπεριφοράς που το agency όρισε για το προσωπικό του -Listen, In It Together, Creative Bravery και Do the Right Thing- θα βοηθήσουν τόσο το ίδιο το agency όσο και τους πελάτες του «να δουν τον κόσμο διαφορετικά και να απορρίψουν τον συμβατικό τρόπο σκέψης».
(Πηγή: AdWeek)