Marketing Week - 25 ιστορίες επιτυχίας στον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παρουσιάζονται στο «FMCG in Action!» στις 20 Φεβρουαρίου

25 ιστορίες επιτυχίας στον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

22 Ιανουαρίου 2019 | 17:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Οι 25 ομιλητές του «FMCG in Action!» (Αμφιθέατρο OTEAcademy, Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019) θα παρουσιάσουν πρακτικές που αφορούν σε μερικά από τα σημαντικότερα καθιερωμένα και ανερχόμενα FMCG brands, τα οποία διατίθενται από το κανάλι του σούπερ μάρκετ.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου κατανέμεται σε 4 ενότητες. Στην 1η Ενότητα, FMCG Go Social & Reach Out Consumers, πρόκειται να παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού, κυρίως μέσω των social media, και συγκεκριμένα, καμπάνιες και δράσεις των Scotch-Brite, Coca-Cola Hellas, Fanta, Henkel Hellas, Dixan, Vapona, Nestlé Hellas, Crunch και Kit Kat.

Η δεύτερη ενότητα, FMCG Excel at Marketing & Product Launches, είναι αφιερωμένη σε λανσαρίσματα που έκαναν αίσθηση και είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στο κοινό, όπως τα γιαούρτι Δέλτα διπλοστραγγιστό, Coffeeway Flavored Filter Coffee, Pedigree, Knorr, γκαζάκια Ελ Γκρέκο, Υγείας Παυλίδη, Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion 2018 και Klinex Laundry.

Η τρίτη ενότητα, Young, Bold & Innovative FMCG, ανήκει στα καινοτόμα προϊόντα, παρουσιάζοντας τα άλμη γάρος, μαρμελάδες evlogia, προϊόντα isostevia, Κεφίρ Υγιεία, snack Wellaby’s, γύρος Εν Ελλάδι, longevity diet foods. Η τέταρτη και τελευταία ενότητα του συνεδρίου φιλοξενεί τρία προϊόντα που αναδείχθηκαν μέσω του διαγωνισμού Ecotrophelia του ΣΕΒΤ. Οι συνόψεις των case study που θα παρουσιαστούν είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου www.fmcginaction.gr.

Marketing Week Online( 22 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778