Marketing Week - 25 ιστορίες επιτυχίας στον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παρουσιάζονται στο «FMCG in Action!» στις 20 Φεβρουαρίου

25 ιστορίες επιτυχίας στον κλάδο των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

22 Ιανουαρίου 2019 | 17:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Οι 25 ομιλητές του «FMCG in Action!» (Αμφιθέατρο OTEAcademy, Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019) θα παρουσιάσουν πρακτικές που αφορούν σε μερικά από τα σημαντικότερα καθιερωμένα και ανερχόμενα FMCG brands, τα οποία διατίθενται από το κανάλι του σούπερ μάρκετ.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου κατανέμεται σε 4 ενότητες. Στην 1η Ενότητα, FMCG Go Social & Reach Out Consumers, πρόκειται να παρουσιαστούν καινοτόμες πρακτικές προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού, κυρίως μέσω των social media, και συγκεκριμένα, καμπάνιες και δράσεις των Scotch-Brite, Coca-Cola Hellas, Fanta, Henkel Hellas, Dixan, Vapona, Nestlé Hellas, Crunch και Kit Kat.

Η δεύτερη ενότητα, FMCG Excel at Marketing & Product Launches, είναι αφιερωμένη σε λανσαρίσματα που έκαναν αίσθηση και είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στο κοινό, όπως τα γιαούρτι Δέλτα διπλοστραγγιστό, Coffeeway Flavored Filter Coffee, Pedigree, Knorr, γκαζάκια Ελ Γκρέκο, Υγείας Παυλίδη, Ημέρα Θετικής Ενέργειας Amita Motion 2018 και Klinex Laundry.

Η τρίτη ενότητα, Young, Bold & Innovative FMCG, ανήκει στα καινοτόμα προϊόντα, παρουσιάζοντας τα άλμη γάρος, μαρμελάδες evlogia, προϊόντα isostevia, Κεφίρ Υγιεία, snack Wellaby’s, γύρος Εν Ελλάδι, longevity diet foods. Η τέταρτη και τελευταία ενότητα του συνεδρίου φιλοξενεί τρία προϊόντα που αναδείχθηκαν μέσω του διαγωνισμού Ecotrophelia του ΣΕΒΤ. Οι συνόψεις των case study που θα παρουσιαστούν είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου www.fmcginaction.gr.

Marketing Week Online( 22 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778