Marketing Week - Η Γαλλία «τα βάζει» με τους ψηφιακούς κολοσσούς

Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Φορολογεί Google, Apple, Facebook και Amazon

Η Γαλλία «τα βάζει» με τους ψηφιακούς κολοσσούς

21 Ιανουαρίου 2019 | 16:32 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Θεσμικά

Μόνη απέναντι στους διαδικτυακούς «γίγαντες» στέκεται η Γαλλία, με απόφασή της να επιβάλλει φορολογία στους «GAFA» (Google, Apple, Facebook και Amazon), μετά την αποτυχία εξασφάλισης κοινής ευρωπαϊκής γραμμής επί του θέματος.

Το Παρίσι πιέζει εδώ και καιρό την Ένωση για τη θεσμοθέτηση «φόρου GAFA», κάτι τέτοιο ωστόσο δεν έχει προχωρήσει λόγω των αντιστάσεων από χώρες όπως η Ιρλανδία, που φιλοξενεί την ευρωπαϊκή έδρα πολλών εταιρειών τεχνολογίας, μεταξύ αυτών οι Google και Apple. Σύμφωνα με τον γάλλο Υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire, ένα «ειδικό νομοσχέδιο» πρόκειται να παρουσιασθεί εντός των ημερών στο υπουργικό συμβούλιο, με στόχο να ψηφισθεί από τη Βουλή μέσα στο Φεβρουάριο.

Στο πλαίσιό του, θα φορολογούνται οι επιχειρήσεις που θα καταγράφουν τζίρο 750 εκατ. ευρώ σε παγκόσμιο επίπεδο και 25 εκατ. ευρώ εντός της Γαλλίας. Η φορολογία θα ισχύσει αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου 2019, ενώ το ποσοστό φορολόγησης θα εξαρτάται από τον τζίρο, με ανώτατο όριο 5%. Όπως υποστηρίζει, το νομοθέτημα αυτό θα απέφερε περί τα 500 εκατ. ευρώ για τη χώρα. Τα φορολογικά σχέδια της Γαλλίας δεν περιορίζονται στα παραπάνω ωστόσο, καθώς επεξεργάζεται μαζί με τη Γερμανία προτάσεις για φόρο 3% επί των διαφημιστικών πωλήσεων στην ΕΕ. (Πηγές: www.challenges.fr, www.theguardian.com)

Marketing Week Online( 21 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778