Marketing Week - Μαζική η συμμετοχή στο Πρόγραμμα Εθελοντισμού της Vodafone

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το 2018, 454 εργαζόμενοι προσέφεραν 2.836 ώρες εθελοντικού έργου

Μαζική η συμμετοχή στο Πρόγραμμα Εθελοντισμού της Vodafone

11 Ιανουαρίου 2019 | 15:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τηλεπικοινωνίες

Το 2018, το Πρόγραμμα Εθελοντισμού της Vodafone κινητοποίησε 454 εργαζόμενους να προσφέρουν 2.836 ώρες εθελοντικού έργου, με στόχο την ενίσχυση κοινωφελών σκοπών και τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας.

Συνολικά, στη διάρκεια των 9 μηνών υλοποίησης του προγράμματος, οι εργαζόμενοι της Vodafone «πήραν θέση», ήρθαν κοντά στους συνανθρώπους τους και συνέβαλλαν θετικά στο έργο 15 Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών της χώρας, προσφέροντας τον χρόνο και τον ενθουσιασμό τους, σε εθελοντικές δράσεις για τον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον. Από την έναρξη του προγράμματος, που προβλέπει άλλη μία μέρα αδείας ετησίως για εθελοντικές ενέργειες, οι «Connecting for Good Partners» ήταν πρόθυμοι να συμβάλλουν στον κοινωνικό προσανατολισμό της εταιρείας, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι τον χρόνο και το είδος της εθελοντικής δράσης που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν.

«Επιθυμία μας είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ευαισθητοποίησης των ανθρώπων μας για κοινωνικά θέματα και όχι μόνο η θέσπιση ενός προγράμματος. Η αφοσίωσή μας στο κοινό καλό έτυχε μεγάλης αποδοχής από κάθε τμήμα της εταιρείας και όλοι μαζί συνεχίζουμε να συνεισφέρουμε με απώτερο σκοπό ένα πιο συναρπαστικό μέλλον για όλους», δήλωσε η Νικόλ Ιωαννίδη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της Vodafone Ελλάδας.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778