Marketing Week - Σε τελικό στάδιο το spec του Strongbow

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Την επικοινωνία του μηλίτη της Αθηναϊκής διεκδικούν 3 εταιρείες

Σε τελικό στάδιο το spec του Strongbow

11 Ιανουαρίου 2019 | 15:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Τρόφιμα - Ποτά

Στο τελικό στάδιο ανάθεσης βρίσκεται το spec της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για τον μηλίτη Strongbow. Τον λογαριασμό διεκδικούν οι εταιρείες Publicis, Solid Havas και Admine.

Όπως είναι γνωστό, η κατηγορία του μηλίτη εντάσσεται στα αναπτυξιακά σχέδια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η οποία σκοπεύει να ξεκινήσει άμεσα την εγχώρια παραγωγή τόσο του Strongbow, όσο και του Μηλοκλέφτη. Όπως είχε αναφέρει σε συνέντευξη Tύπου στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αλέξανδρος Δανιηλίδης, τα προϊόντα χαμηλού ή και μηδενικού αλκοόλ αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για την τριετία 2019-21 ανέρχεται σε 43 εκατομμύρια ευρώ για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, με τον μηλίτη να απορροφά περί τα 2 εκατομμύρια.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778