Την branded ταινία υπογράφει η Ogilvy
Την επικράτηση του branded content έρχεται να επιβεβαιώσει η επιτυχία που σημειώνει η ταινία «Robogirl» της Cosmote από την Ogilvy.

Η ταινία λανσαρίστηκε στο κανάλι της Cosmote στο YouTube στις 18 Δεκεμβρίου και μέσα σε λιγότερες από 10 μέρες ξεπέρασε τα 2.000.000 views, ενώ παρέμεινε σταθερά στο top-10 των trending videos για την περίοδο των Χριστουγέννων. Αυτή τη στιγμή, τα views έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια. Η οικογενειακή ταινία διάρκειας 50 λεπτών, διηγείται την ιστορία ενός νεαρού κοριτσιού που ενώ δεν έχει καμία σχέση με τις θετικές επιστήμες, γράφεται στο μάθημα Ρομποτικής προκειμένου να ξαναφτιάξει το ρομπότ του αριστούχου αδερφού της που έσπασε κατά λάθος.

Το κοινό αγάπησε την ταινία και τα αισιόδοξα μηνύματά της για την αξία της προσπάθειας και της ομαδικότητας, αλλά και για το πώς η εκπαιδευτική ρομποτική διευρύνει τους ορίζοντες των νέων παιδιών. Έγινε αντικείμενο συζήτησης, προβλήθηκε σε σχολεία και απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές. Αποτελεί επίκεντρο της καμπάνιας που δημιούργησε η Ogilvy για να αναδείξει την στήριξη της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής τα τελευταία 5 χρόνια από την Cosmote, στρατηγικό συνεργάτη του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Hellas. Το σενάριο έχει γράψει η Μυρτώ Κοντοβά, από μια πρωτότυπη ιστορία του Πάνου Σαμπράκου, ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης. Η παραγωγή είναι της Foss Productions.