Σε συνεργασία με τη Gruppo Campari
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε συνεργασία με τη Gruppo Campari, επαναλανσάρουν στην ελληνική αγορά το premium gin Bulldog.

Η νέα αυτή συμφωνία έρχεται να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Το Bulldog Gin είναι εμπλουτισμένο με 12 βότανα από όλο τον κόσμο, όπως μάτι δράκου, λευκή παπαρούνα, φύλλα λωτού και λεβάντα, τα οποία δημιουργούν ένα ιδιαίτερο απόσταγμα. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, πρόκειται για ένα γευστικό τζιν, με βελούδινη γεύση και μοντέρνα εμφάνιση, που έχει καταφέρει να ξεχωρίζει μεταξύ των άλλων brand της κατηγορίας του. Η νέα φιάλη του Bulldog Gin σε ασυνήθιστο μαύρο χρώμα, ταυτίζεται με τον δυναμικό και ανατρεπτικό χαρακτήρα του.

Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Premium Spirits, Coffee and Snacks Unit Manager στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Μέσα από το πλούσιο χαρτοφυλάκιό της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει μια ποικιλία επιλογών στον καταναλωτή, συντροφεύοντάς τον 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Με το λανσάρισμα του Bulldog Gin την 1η Ιανουαρίου 2019, ενισχύουμε το χαρτοφυλάκιο των premium αλκοολούχων ποτών που προσφέρουμε, το οποίο περιλαμβάνει ήδη αγαπημένα brands, όπως Campari, Aperol, Famous Grouse, Jack Daniels. Είμαστε βέβαιοι ότι το Bulldog Gin θα κατακτήσει την ελληνική αγορά με τον χαρισματικό του χαρακτήρα και την υψηλή ποιότητά του και θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν να ζουν νέες εμπειρίες, πέρα από τα συνηθισμένα».