Συνέντευξη του Προέδρου της εταιρείας στο περιοδικό σελφ σέρβις
Στις στρατηγικές επιλογές της Lidl Hellas αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος Διοίκησης της, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό σελφ σέρβις (www.selfservice.gr), με την ευκαιρία της επετείου των είκοσι χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι η εταιρεία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της διεκδικώντας νέα μερίδια αγοράς.

Σχετικά με την πορεία της αγοράς στο άμεσο μέλλον, τοποθετήθηκε ως εξής: «H αγορά φαίνεται ότι μπήκε σε φάση σταθεροποίησης. H διετία 2017-2018 ήταν “μεταβατική” σ’ ένα καινούριο καθεστώς, με το σύνολο του κλάδου να παρακολουθεί κυρίως τις εξελίξεις γύρω από τις νέες συμφωνίες. Tο 2019 το σκηνικό θα ξεκαθαρίσει. Από πέρυσι υπάρχει μια “αχτίδα” ανάκαμψης, καθώς ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 1,6% πρώτη φορά μετά από καιρό. Αν το 2018 ήταν έτος σταθεροποίησης, με αύξηση τζίρου 1,5%-1,6%, από το 2019 συντρέχουν οι προϋποθέσεις για περαιτέρω αύξηση».

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις τάσεις συγκέντρωσης του κλάδου, και την προοπτική εμπλοκής της Lidl σε σχετικές συμφωνίες, δήλωσε: «Η νέα οικονομική κατάσταση αποτελεί για τη Lidl Hellas πρόκληση, διότι καλούμαστε να επινοούμε θετικούς τρόπους αντιμετώπισής της. Στην πρόκληση αυτή δεν απαντάμε με συγκεντρωτικές τάσεις, αλλά με βελτίωση των παροχών μας, τόνωση της αγοράς, πειθαρχία στα εσωτερικά έξοδα, συγκράτηση της απασχόλησης και με δημιουργικές και στοχευμένες επενδύσεις, επωφελείς για τους καταναλωτές και την ελληνική κοινωνία». Η συνέντευξη δημοσιεύεται στο τεύχος Δεκεμβρίου.