Με 360 υλικά και φιλανθρωπικές δράσεις
Μέσα από μια 360ο καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος αξιοποιεί κάθε κανάλι επικοινωνίας της και αφηγείται ανθρώπινες ιστορίες.

Η δύναμη της προσφοράς αποτυπώνεται στο τηλεοπτικό της σποτ, όπου ένα λαμπερό αστέρι φέρνει κοντά μια οικογένεια και ζωντανεύει τη μαγεία των γιορτών. Σε αυτό το πνεύμα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει, για 8η συνεχόμενη χρονιά, τα τρόφιμα για το εορταστικό τραπέζι σε 6.000 οικογένειες που έχουν ανάγκη, σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και την «Τράπεζα Τροφίμων».

Παράλληλα, για μία ακόμη χρονιά διαθέτει «Δώρα Αγάπης» σε επιλεγμένα καταστήματα, με την αγορά των οποίων η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει στην Τράπεζα Τροφίμων 2 ευρώ. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε προσφορά τροφίμων για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι σε όλα τα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου, ενώ με εθελοντική ενέργεια, οι άνθρωποι της ΑΒ διοργάνωσαν μια χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά, στο Κέντρο Ημέρας της Κιβωτού του Κόσμου στον Κολωνό.