Marketing Week - Δοκιμαστικό δίκτυο 5G υλοποίησε η Cosmote, σε συνεργασία με τις Ericsson και Nokia

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε υπαίθριο χώρο στον Δήμο Ζωγράφου

Δοκιμαστικό δίκτυο 5G υλοποίησε η Cosmote, σε συνεργασία με τις Ericsson και Nokia

7 Δεκεμβρίου 2018 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τηλεπικοινωνίες

Το πρώτο δοκιμαστικό δίκτυο 5G στην Ελλάδα υλοποίησε η Cosmote, πετυχαίνοντας live ταχύτητες πάνω από 12Gbps, 60 φορές μεγαλύτερες από τις σημερινές ταχύτητες 4G.

Η δοκιμή έγινε σε υπαίθριο χώρο του Δήμου Ζωγράφου, όπου η Cosmote αναπτύσσει πιλοτικό δίκτυο 5G. Μέσα από εφαρμογές που υλοποίησε σε συνεργασία με την Ericsson και τη Nokia, η Cosmote παρουσίασε τις δυνατότητες που φέρνουν τα δίκτυα 5G, στον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκο Παππά, τον Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Βασίλη Μαγκλάρα και τη Δήμαρχο Ζωγράφου, Τίνα Καφατσάκη, παρουσία του  Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ και εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας.

O Μιχάλης Τσαμάζ δήλωσε: «Το 5G είναι το μέλλον των τηλεπικοινωνιών. Είναι η τεχνολογία πάνω στην οποία θα “τρέχουν” όλες οι πρωτοποριακές εφαρμογές που θα αλλάξουν τη ζωή μας, όπως η ιατρική επέμβαση από απόσταση και η αυτοκίνηση χωρίς οδηγό. Ακούγονται μακρινά, αλλά δεν είναι». «Η νέα τεχνολογία κινητών επικοινωνιών 5G με τις υπερ-υψηλές ταχύτητες, τη δυνατότητα διακίνησης τεράστιου όγκου δεδομένων και την απίστευτα χαμηλή καθυστέρηση δικτύου, μας δίνει τη δυνατότητα να χτίσουμε ένα καινοτόμο οικοσύστημα μαζί με τους παρόχους, τους διάφορους κλάδους της οικονομίας και τα ακαδημαϊκά μας ιδρύματα, το οποίο θα δημιουργήσει ψηφιακή αξία τόσο για τους πολίτες όσο και για ολόκληρη τη χώρα», δήλωσε ο Γιώργος Παππάς, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος ΔΣ της Ericsson Hellas.

Marketing Week Online( 7 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778