Marketing Week - Επενδύσεις 43 εκατ. ευρώ σχεδιάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το 2019 ξεκινά η εγχώρια παραγωγή μηλίτη και η πιλοτική είσοδος της Άλφα στις ΗΠΑ

Επενδύσεις 43 εκατ. ευρώ σχεδιάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

6 Δεκεμβρίου 2018 | 15:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Ως «πολυδιάστατη» χαρακτήρισε την επίδραση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην ελληνική κοινωνία ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου για τα αποτελέσματα της Μελέτης των Κοινωνικών και Οικονομικών Επιδράσεων των Δραστηριοτήτων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για το 2017.

Δηλώνοντας «είμαστε εδώ για να επενδύουμε και για να παράγουμε αξία», ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει την τριετία 2019-2021 επενδύσεις 43 εκατ. ευρώ, οι οποίες θα καλύπτουν όλο το φάσμα της δραστηριότητάς της, από την ενεργειακή αναβάθμιση, μέχρι τα υλικά συσκευασίας και τη βελτιστοποίηση των εργοστασίων παραγωγής. Στα σχέδια της εταιρείας για το 2019 περιλαμβάνεται η έναρξη της εγχώριας παραγωγής των brands μηλίτη Strongbow και Μηλοκλέφτης και η πιλοτική είσοδος της μπίρας Άλφα στις ΗΠΑ, σε ελληνικά εστιατόρια.

Επίσης, ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης ανέφερε ότι τα προϊόντα χαμηλού ή και μηδενικού αλκοόλ αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Με τίτλο «Παράγουμε ένα Καλύτερο Αύριο», με βάση τα ευρήματα της μελέτης, υπολογίζεται ότι η συνολική προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων της εταιρείας είναι 620 εκατ. ευρώ, για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας που δημιουργείται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προστίθενται 6,56 ευρώ στην ευρύτερη οικονομία, η εταιρεία υποστηρίζει άμεσα και έμμεσα 20.995 θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης, ενώ 798 θέσεις εργασίας στον αγροτικό τομέα υποστηρίζονται από το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού.

«Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να δίνουμε ένα δυναμικό παρών στην ελληνική βιομηχανική και επιχειρηματική σκηνή, να είμαστε πρωτοπόροι σε θέματα υπευθυνότητας και βιωσιμότητας και να συνεργαζόμαστε μαζί με τους εταίρους μας στη διαμόρφωση του νέου ελληνικού οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος», κατέληξε ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης. Η Μελέτη εκπονήθηκε από την ΕΥ Ελλάδος.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778