Marketing Week - Διψήφια αύξηση για το Digital Out of Home

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σημαντικός «σύμμαχος» σε CTR και search

Διψήφια αύξηση για το Digital Out of Home

26 Νοεμβρίου 2018 | 17:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Έρευνες

Ανάπτυξη της τάξης του 10,1% κάθε χρόνο για την επόμενη τριετία προβλέπει η νέα έκθεση του WARC για το digital out-of-home advertising (DOOH).

Η τελευταία μελέτη, Global Ad Trends, εστιάζει στο ψηφιακό ΟΟΗ, η ανάπτυξη του οποίου αντιπροσωπεύει το σύνολο της ανάπτυξης της κατηγορίας και συνίσταται σε video περιεχόμενο και/ή digital signs σε δημόσια σημεία με αυξημένη κίνηση όπως λεωφόροι, στάσεις λεωφορείων, αεροδρόμια και malls. Όπως προκύπτει από την έρευνα, το μερίδιο του digital ως προς το σύνολο του OOH adspend αναμένεται να αγγίξει το 37,3%, ήτοι 14,6 δις δολάρια το 2018, τη στιγμή που η δαπάνη για παραδοσιακά outodoor θα βαίνει μειούμενη.

Οι σημαντικότεροι παίκτες της κατηγορίας, JC Decaux και Clear Channel, εκτιμάται ότι θα επιταχύνουν τις επενδύσεις τους σε digital λύσεις, δίνοντας την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να συνδυάσουν data-driven στόχευση με δυνατό δημιουργικό. Πρόκειται άλλωστε για ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο που έχει ξεκλειδώσει πολλές δυνατότητες: το mobile CTR μπορεί να αυξηθεί έως και 15% όταν υποστηρίζεται από ΟOH, ενώ, σύμφωνα με τους αναλυτές, το 46% των καταναλωτών στις ΗΠΑ χρησιμοποίησαν μια μηχανή αναζήτησης αφού είδαν μια ΟΟΗ διαφήμιση. Η χρήση των smartphones επίσης ευνοεί τέτοιου είδους καμπάνιες, δίνοντας πρόσβαση στους marketers σε location data, για καλύτερη στόχευση και measurement.
(Πηγή: warc)

Marketing Week Online( 26 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778