Για τα Χριστούγεννα, σε πάνω από 15 ευρωπαϊκές χώρες
Η PayPal, σε συνεργασία με το agency Buzzman, λανσάρουν τη νέα τους integrated multimedia καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» σε πάνω από 15 ευρωπαϊκές χώρες.

Μέσω αυτής, το brand επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για γρήγορες και ασφαλείς αγορές σε εκατομμύρια ιστοσελίδες. Σε χριστουγεννιάτικο κλίμα, το σποτ παρουσιάζει μια έφηβη, η οποία δεν χαίρεται τόσο που βλέπει ξανά τον θείο της, τον οποίο δεν εκτιμά και ιδιαίτερα, και φυσικά δεν ανυπομονεί να ανοίξει το δώρο που της έχει πάρει. Πρόκειται για έναν θείο που φορά το ίδιο χριστουγεννιάτικο πουλόβερ κάθε Χριστούγεννα, που λέει τα ίδια αστεία, που κάνει κάθε χρόνο το λάθος δώρο. Αυτή τη φορά όμως, ο θείος εκπλήσσει ευχάριστα την ανιψιά του, χάρη στην Paypal. Η καμπάνια «τρέχει» από χθες με σποτ των 60, 45 και 20 δευτερολέπτων σε κινηματογράφο και digital, σε 15 ευρωπαϊκές χώρες.