Έως 30 Νοεμβρίου
Η ΕΡΤ αναζητά τεχνολογικές λύσεις/υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του διαφημιστικού αποθέματος των διαδικτυακών της τόπων, με όρους Programmatic Buying.

Στο πλαίσιο αυτό, θέτει το εν λόγω έργο σε διαβούλευση, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τυχόν παρατηρήσεις και σχόλιά τους μέχρι 30 Νοεμβρίου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις [email protected] και [email protected] . Για την επιλογή των συγκεκριμένων υπηρεσιών, η ΕΡΤ θέτει μια σειρά από ελάχιστες προϋποθέσεις:
• Προσφορά ad inventory σε Ad Exchanges, μέσω SSP
• Διασύνδεση πλατφόρμας με το σύστημα διαχείρισης διαφήμισης της ΕΡΤ
• Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής και παραμέτρων πώλησης αποκλειστικά από τους διαχειριστές της ΕΡΤ
• Δυνατότητα για κάθε είδους Programmatic αγοραπωλησία (Open Exchange, Direct Deal, Private Marketplace κ.α.)
• Διαθεσιμότητα όλων των εργαλείων ελέγχου (whitelist/blacklist βάσει brands, buyer, ad creative, quality control)
• Δυνατότητα αξιοποίησης ad inventory βάσει γεωγραφικού προσδιορισμού (.gr & non .gr)
• Να δίνεται στους διαχειριστές της ΕΡΤ η δυνατότητα να λαμβάνουν reports σχετικά με την απόδοση από τη διάθεση του inventory στους ad exchange, μέσω του αποκλειστικού τους λογαριασμού στην πλατφόρμα (ad requests, billable impressions, effective cpm, fill rate, ctr, revenue)
• Να επιτρέπεται, τεχνολογικά και εμπορικά, η όσο το δυνατόν εκτενέστερη αξιοποίηση του inventory, μέσω της αλληλουχίας διαφορετικών Αd Εxchange.