Marketing Week - H ΕΡΤ θέτει σε διαβούλευση έργο Programmatic Buying

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Έως 30 Νοεμβρίου

H ΕΡΤ θέτει σε διαβούλευση έργο Programmatic Buying

14 Νοεμβρίου 2018 | 18:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Specs,Δημόσιος Τομέας,Τηλεόραση

Η ΕΡΤ αναζητά τεχνολογικές λύσεις/υπηρεσίες για τη διάθεση και αξιοποίηση του διαφημιστικού αποθέματος των διαδικτυακών της τόπων, με όρους Programmatic Buying.

Στο πλαίσιο αυτό, θέτει το εν λόγω έργο σε διαβούλευση, καλώντας τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τυχόν παρατηρήσεις και σχόλιά τους μέχρι 30 Νοεμβρίου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις gdnewmedia@ert.gr και chmoniakis@ert.gr . Για την επιλογή των συγκεκριμένων υπηρεσιών, η ΕΡΤ θέτει μια σειρά από ελάχιστες προϋποθέσεις:
• Προσφορά ad inventory σε Ad Exchanges, μέσω SSP
• Διασύνδεση πλατφόρμας με το σύστημα διαχείρισης διαφήμισης της ΕΡΤ
• Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής και παραμέτρων πώλησης αποκλειστικά από τους διαχειριστές της ΕΡΤ
• Δυνατότητα για κάθε είδους Programmatic αγοραπωλησία (Open Exchange, Direct Deal, Private Marketplace κ.α.)
• Διαθεσιμότητα όλων των εργαλείων ελέγχου (whitelist/blacklist βάσει brands, buyer, ad creative, quality control)
• Δυνατότητα αξιοποίησης ad inventory βάσει γεωγραφικού προσδιορισμού (.gr & non .gr)
• Να δίνεται στους διαχειριστές της ΕΡΤ η δυνατότητα να λαμβάνουν reports σχετικά με την απόδοση από τη διάθεση του inventory στους ad exchange, μέσω του αποκλειστικού τους λογαριασμού στην πλατφόρμα (ad requests, billable impressions, effective cpm, fill rate, ctr, revenue)
• Να επιτρέπεται, τεχνολογικά και εμπορικά, η όσο το δυνατόν εκτενέστερη αξιοποίηση του inventory, μέσω της αλληλουχίας διαφορετικών Αd Εxchange.

Marketing Week Online( 14 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778