Σε σχετικό πάνελ συζήτησης με πελάτες, agencies και δημοσιογράφους
Το ερώτημα «Will responsibility kill creativity?» θα κληθούν να απαντήσουν πελάτες, agencies και δημοσιογράφοι στο Epica Awards Creative Circle, το οποίο θα λάβει χώρα στο Άμστερνταμ στις 15 Νοεμβρίου.

Μέρος σε μια σειρά συζητήσεων στρογγυλής τραπέζης θα λάβουν οι ABN Amro, KPN, Nuon, Philips και PWC. Η πλευρά του agency θα εκπροσωπηθεί από τις BETC, Cheil, DDB, Superheroes, We Are Social και Wieden + Kennedy, ενώ στη συζήτηση θα συμμετέχουν και δημοσιογράφοι από τίτλους όπως οι Adweek, Adformatie και Werben & Verkaufen, καθώς και μέλη των EASA (European Advertising Standards Alliance), IAB (Internet Advertising Bureau), DDA (Dutch Digital Agencies) και VEA (η ένωση των ολλανδικών συμβούλων επικοινωνίας).

Θέματα όπως η ισότητα των φύλων, η σεξουαλικότητα, το diversity, ο πολιτικός εξτρεμισμός και η κλιματική αλλαγή δεν μπορούν να αγνοηθούν, αλλά ενέχουν ρίσκα για τα στελέχη της επικοινωνίας. Πότε η purpose-driven διαφήμιση γίνεται «cause washing»; Είναι δυνατόν να δημιουργήσεις αμφιλεγόμενες ή non-politically correct καμπάνιες; Υπενθυμίζεται ότι η τελετή απονομής των φετινών Epica Awards πραγματοποιείται αύριο.