Marketing Week - Όταν το «purpose», έγινε mainstream

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Έρευνα του WARC για αποτελεσματικό brand purpose

Όταν το «purpose», έγινε mainstream

13 Νοεμβρίου 2018 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Την έκθεση Effective Use of Brand Purpose Report 2018 δημοσίευσε σήμερα το WARC, προσφέροντας insights για επιτυχημένη ενσωμάτωση του brand purpose στη στρατηγική marketing.

Με βάση την ανάλυση των νικητήριων cases των φετινών WARC Awards στην κατηγορία Effective Use of Brand Purpose, η αναφορά ανιχνεύει τα μοτίβα που μοιράζονται οι ενέργειες που έχουν αξιοποιήσει το brand purpose, επιτυγχάνοντας τόσο εμπορική επιτυχία, όσο και θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, Claudia Willvonseder, Chief Marketing Officer της IKEA, σχολιάζει: «Το 2018 έχω ακούσει να συζητούν πιο συχνά το purpose από το positioning στους επικοινωνιακούς κύκλους. Εκτιμώ ότι στο μέλλον, η χρονιά αυτή θα θεωρηθεί ως το σημείο καμπής, στο οποίο το purpose έγινε mainstream».

Τα στοιχεία του WARC φέρνουν στο φως τέσσερα βασικά μοτίβα σχετικά με την αποτελεσματική χρήση του brand purpose: τη συμμετοχή του κοινού και την ανάδειξη της «φωνής» του, τη διαφοροποίηση κατά τον σχεδιασμό και υλοποίηση εκστρατειών γυναικείας ενδυνάμωσης, τον ξεκάθαρο εμπορικό αλλά και κοινωνικό αντίκτυπο και την έμφαση στην τηλεόραση για την εδραίωση purposeful positioning.

Marketing Week Online( 13 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778