Σχεδόν στο 50% του digital ad spend το mobile
Τα 25,7 δισ. ευρώ άγγιξε το digital advertising, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10% το πρώτο μισό του έτους.

Σύμφωνα με το AdEx Benchmark H1 2018 Study που δημοσίευσε το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, το mobile ad spend έσπασε το «φράγμα» των 10 δισ. ευρώ και αντιπροσωπεύει πλέον σχεδόν το 50% του digital ad spend. Όπως προκύπτει από το τελευταίο European Programmatic Market Sizing Report των IAB Europe και IHS Markit, πάνω από το μισό της δαπάνης programmatic display αφορά κινητές συσκευές.

Το video αναπτύχθηκε 4 φορές περισσότερο από το display συνολικά και πλέον συνιστά το 30% του segment. Η ανάπτυξη του display εξακολουθεί να κινείται με ταχύτερους ρυθμούς από αυτή του search, με ποσοστά 12,3% και 10,2% αντίστοιχα. Το πρώτο μισό του 2018, το display υπερέβη τα 10 δισ. ευρώ, αποτελώντας το 40% του συνολικού digital advertising, με το search να αντιπροσωπεύει το 46%. Η IHS Markit εκτιμά ότι το digital ad spend θα ξεπεράσει τα 50 δισ. ευρώ το 2018.