Με την καμπάνια #MeOnSephoraWall, σε συνεργασία με τη White Space
Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MeOnSephoraWall, τα Sephora παρουσιάζουν το Social Beauty Wall, εισάγοντας όπως επισημαίνουν στην ελληνική αγορά το «phycial» (physical+social) instore marketing.

Μέσα από την ετήσια καμπάνια #MeOnSephoraWall, παροτρύνουν τους πελάτες να μοιραστούν social ιστορίες που δημιουργούν μαζί με τους φίλους τους μέσα στο κατάστημα. Οι επισκέπτες των καταστημάτων, βασισμένοι σε ένα συγκεκριμένο concept κάθε μήνα, αναρτούν posts στους δικούς τους λογαριασμούς Instagram και Twitter ή στη FB σελίδα της Sephora, χρησιμοποιώντας το #MeOnSephoraWall και το hashtag της εκάστοτε ενέργειας.

Τα posts συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο και αναρτώνται στο Sephora Beauty Social Wall που εμφανίζεται σε πάνω από 88 οθόνες σε 44 βιτρίνες καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και στο www.sephora.gr. Το Sephora Beauty Social Wall σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη White-Space, η οποία διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Το case παρουσιάστηκε στο Instore Marketing Conference που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από το περιοδικό σελφ σέρβις.