Marketing Week - Η Vodafone στηρίζει την ΜΟm μέσω του IoT

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εγκατάσταση λύσης ΙοΤ για την παρακολούθηση της Μεσογειακής φώκιας

Η Vodafone στηρίζει την ΜΟm μέσω του IoT

8 Νοεμβρίου 2018 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τηλεπικοινωνίες

Η Vodafone Ελλάδας ενισχύει την προστασία και την παρακολούθηση ττης μεσογειακής φώκιας Monachus monachus, μέσα από μία καινοτόμο λύση Internet of Things (IoT) που αναπτύχθηκε για τον συγκεκριμένο σκοπό και έρχεται να υποστηρίξει το έργο της Εταιρείας για τη Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής φώκιας / ΜΟm.

Η λύση αποτελείται από αυτόνομες κάμερες, υψηλής ευκρίνειας οι οποίες εγκαθίστανται σε απομακρυσμένα σημεία του Αιγαίου και επιτρέπουν την καταγραφή και την παρακολούθηση της συμπεριφοράς του είδους σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της εγκατεστημένης λύσης της Vodafone, η MΟm μπορεί να χειριστεί τις κάμερες από απόσταση και να παρακολουθεί τις φώκιες και τα νεογνά τους με τηλεχειρισμό και νυχτερινή όραση, έχοντας εξασφαλίσει συνεχή ροή βίντεο και εικόνων μέσα από το 4G δίκτυο της Vodafone Ελλάδας.

Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778