Το κόστος το σημαντικότερο πλεονέκτημα για τα brands
Για τις μάρκες, υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο να μεταφέρουν τις διαφημιστικές υπηρεσίες in-house, αλλά ένα φαίνεται πως είναι καθοριστικό.

Αυτό έδειξε η έρευνα που διενήργησε τον περασμένο Αύγουστο η Association of National Advertisers (ANA) σε 412 client-side marketers. Περίπου τέσσερις στους δέκα ερωτώμενους δήλωσαν ότι το πρωταρχικό πλεονέκτημα του να διαθέτεις ένα «εσωτερικό» agency είναι ο περιορισμός του κόστους. Κανένα άλλο προτέρημα – ταχύτητα, δημιουργική τεχνογνωσία, περισσότερος έλεγχος, καλύτερη γνώση του brand – δεν κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 20% συνολικά. Σύμφωνα με τη μελέτη, τα social media, search engine marketing και programmatic ήταν ανάμεσα στις υπηρεσίες που μεταφέρονται πιο συχνά in-house.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυτού του είδους η μεταφορά αγγίζει το 78%, σε σύγκριση με το 58% το 2013. Από την πλευρά τους, οι ad buyers προβαίνουν σε έναν αντίστοιχο υπολογισμό προκειμένου να αποφασίσουν αν αξίζει να χτίσουν τη δική τους τεχνολογία. Τον περασμένο Ιούνιο, οι Iponweb και ExchangeWire ρώτησαν 129 media agency professionals παγκοσμίως και περίπου το 70% δήλωσε ότι το κόστος ανάπτυξης και συντήρησης αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για τη δημιουργία της δικής τους ad tech πλατφόρμας.

Ο όρος «in-housing» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Δημοσκόπηση της Advertiser Perceptions ανέδειξε τρεις πιθανές ερμηνείες: το να δουλεύεις με πλατφόρμα DSP και με agency, το να δουλεύεις μόνο με DSP ή το να διαχειρίζεσαι καμπάνιες εσωτερικά μέσω εταιρικού software. Στην έρευνα της ΑΝΑ, φαίνεται ότι οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται το in-housing ως κάτι που μπορούν να αξιοποιήσουν για καλύτερη διαχείριση του κόστους.
(Πηγή: emarketer)