Ομιλία του Eugene Theodore στο συνέδριο Instore Marketing Conference
Ο Eugene Theodore, ο οποίος με την ιδιότητα του Shopper Psychology and Behavioral Economics specialist συνεργάζεται με κορυφαία FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience, προτρέπει τους retailers στο συνέδριο Instore Marketing Conference στις 6 Νοεμβρίου: «Don’t design a store... Create an experience».

Τι αναζητούν στην πραγματικότητα οι καταναλωτές και πού αποτυγχάνουν οι retails; Είτε πελάτες σας είναι οι Baby-Boomers ή οι Millennials ή οι teenagers της Generation Z, είτε όλοι οι παραπάνω, όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή: θέλουν από τα brands να ασχολούνται πραγματικά μαζί τους, να καταλαβαίνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους και όχι απλά να τους πουλάνε πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα καταστήματα σήμερα είναι στην πραγματικότητα brand-sponsored, σε αντίθεση με το κλασσικό retail-led κατάστημα.

Κατά την παρουσίασή του, ο Eugene θα αναλύσει τον πυρήνα πίσω από τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών, θα αναδείξει τους τρόπους για να σχεδιάσετε ένα ελκυστικό αγοραστικό περιβάλλον γι’ αυτούς και θα προτείνει τη μεθοδολογία για να αξιολογήσετε την ποιότητα των σχεδίων αυτών πριν την υλοποίηση. Όλα τα παραπάνω στις 6 Νοεμβρίου στο συνέδριο Instore Marketing Conference. Περισσότερες πληροφορίες στο www.instoremarketing.gr.