Marketing Week - Άγης Καραγεωργίου, 3αλφα: «Είμαστε συνεπείς απέναντι στον καταναλωτή μας»

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αύξηση εξαγωγών και ανάπτυξη κατέγραψε η εταιρεία το 2017

Άγης Καραγεωργίου, 3αλφα: «Είμαστε συνεπείς απέναντι στον καταναλωτή μας»

18 Οκτωβρίου 2018 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2017 για την 3αλφα - Αφοί Κ. Καραγεωργίου ΑΕΒΕ, με τον κύκλο εργασιών της εταιρείας να παρουσιάζει σταθεροποιητικές τάσεις.

Ο εξωστρεφής προσανατολισμός ενισχύθηκε, ενώ τα μικτά κέρδη σημείωσαν αύξηση 5,3%. Η εταιρεία υλοποιεί σήμερα επενδυτικό πρόγραμμα, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, που αφορά στον εκσυγχρονισμό της και την ενίσχυση της παραγωγικής της δυναμικότητας, το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός του 2018. Ο Άγης Καραγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της 3αλφα, ανέφερε: «Με το βλέμμα μας στραμμένο στο στρατηγικό πλάνο της επόμενης τριετίας και έχοντας ως βάση μας τη σταθεροποίηση του κύκλου των εργασιών μας και τη σταθερά αυξητική τάση των εξαγωγών μας όπως σημειώθηκε το 2017, συνεχίζουμε ακάθεκτοι να κάνουμε αυτό το οποίο ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα: Να είμαστε συνεπείς απέναντι στον καταναλωτή μας, προσφέροντάς του προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας.

Η θέση των προϊόντων 3αλφα στο ελληνικό τραπέζι είναι αποτέλεσμα της σχέσης εμπιστοσύνης που έχει χτιστεί εδώ και 50 χρόνια με τον Έλληνα καταναλωτή. Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αποτυπώνεται αυτή η εμπιστοσύνη και στα αποτελέσματα του 2018, καθώς, βάσει των στοιχείων του πρώτου εξαμήνου που έχουμε στην διάθεσή μας ο τζίρος μας θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό αποτελεί για εμάς μία ηθική επιβράβευση και δέσμευση παράλληλα, για να εργαστούμε ακόμα πιο σκληρά ώστε να παραμείνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των συνεργατών και των καταναλωτών μας».

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778