Marketing Week - Η The Newtons Laboratory στη shortlist των Golden Drum

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με ρ/φ σποτ για τη Wind

Η The Newtons Laboratory στη shortlist των Golden Drum

18 Οκτωβρίου 2018 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες,Φεστιβάλ / Βραβεία

Στη shortlist των 25ων Golden Drum συμπεριλαμβάνεται η The Newtons Laboratory, στην κατηγορία Audio με το σποτ «Kids are listening» για τη Wind.

Το συγκεκριμένο ραδιοφωνικό σποτ έχει στόχο να ενημερώσει τους γονείς για την υπηρεσία Kids@Safety, την ψηφιακή πλατφόρμα της Wind σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Μέσα από την πλατφόρμα, οι γονείς αντλούν πληροφορίες για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο και συμβουλές για την αποφυγή και αντιμετώπισή τους. Η τελετή απονομής των νικητών θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στο Portoroz στη Σλοβενία.

Marketing Week Online( 18 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778