Νέες υπηρεσίες, site, εγκαταστάσεις και ενίσχυση του Innovation Hub
Σε συνολικό rebranding προχώρησε η εταιρεία Headline, σηματοδοτώντας όπως επισημαίνει την είσοδό της στη «νέα εποχή» στον τομέα του Experiential Marketing.

Η εταιρεία βρίσκεται πλέον σε νέες εγκαταστάσεις, ενώ προχώρησε σε rebranding με νέο website, αλλά και ενίσχυση, μέσω διεθνών συνεργασιών, του Innovation Hub. Όπως επισημαίνει, οι νέες καινοτόμες υπηρεσίες της και το Tech Showroom που διαθέτει εσωτερικά, «αγκαλιάζουν το εγχείρημα και υπόσχονται να αλλάξουν την έννοια της εμπειρίας στη χώρα μας, και όχι μόνο». Η Headline ήταν η πρώτη, όπως υπενθυμίζει, που έφερε στην Ελλάδα το 3D Population Scanner και τα Digital Avatars.