Marketing Week - Πρωτοβουλία «Girl Effect» του Ιδρύματος Vodafone

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στόχος η ισότιμη πρόσβαση αγοριών και κοριτσιών σε κινητές συσκευές

Πρωτοβουλία «Girl Effect» του Ιδρύματος Vodafone

12 Οκτωβρίου 2018 | 16:33 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τηλεπικοινωνίες

Το Ίδρυμα Vodafone εγκαινιάζει μια νέα συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Girl Effect, φιλοδοξώντας να βοηθήσει 7 εκατομμύρια ευάλωτα κορίτσια από οκτώ χώρες να αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που χρειάζονται για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Το Girl Effect και το Ίδρυμα Vodafone πραγματοποίησαν την πρώτη ολοκληρωμένη διεθνή έρευνα σχετικά με την πρόσβαση και τη χρήση της κινητής τεχνολογίας από κορίτσια εφηβικής ηλικίας. Η έρευνα κατέδειξε ότι τα αγόρια είναι 1,5 φορά πιο πιθανό να διαθέτουν δικό τους κινητό τηλέφωνο σε σχέση με τα κορίτσια και 1,3 φορές πιο πιθανό να έχουν δικό τους smartphone. Στις χώρες όπου θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα, το Ίδρυμα Vodafone και το Girl Effect έχουν στόχο να ενδυναμώσουν τα κορίτσια παρέχοντάς τους πρόσβαση στην πλατφόρμα Springster.

Πρόκειται για ένα εργαλείο που δίνει πρόσβαση σε περιεχόμενο το οποίο βοηθά κορίτσια να ενημερωθούν και να κατανοήσουν βασικά κοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην περιοχή τους. Η συνεργασία αποτελεί μέρος της δέσμευσης «Connecting for Good» του Ιδρύματος Vodafone. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε Ινδία, Τανζανία, Νότια Αφρική, Λεσότο, Γκάνα, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, Κένυα και Μοζαμβίκη.

Marketing Week Online( 12 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778