Marketing Week - Η 2yolk στο rebranding της Softex

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εταιρικής ταυτότητας και προϊόντων

Η 2yolk στο rebranding της Softex

11 Οκτωβρίου 2018 | 15:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Branding,New Business,Είδη Οικιακής Χρήσης

Η 2yolk επιμελήθηκε το rebranding της εταιρικής ταυτότητας και των προϊόντων της Softex, σε μια εποχή που το ελληνικό ιστορικό brand ανανεώνει τη θέση του στην αγορά και τη σχέση του με τους καταναλωτές.

Το rebranding αποτέλεσε, όπως επισημαίνει η 2yolk, μια μια άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στο χθες και το σήμερα της μάρκας. Η 2yolk ξεκίνησε από τον στρατηγικό σχεδιασμό της αρχιτεκτονικής του brand, με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, και εκσυγχρόνισε την εικόνα των συσκευασιών, διατηρώντας τα στοιχεία εκείνα που ταυτίζονται διαχρονικά με «το brand της καρδιάς μας». To rebranding βρίσκεται σε εξέλιξη, μιας και αφορά ένα μεγάλο portfolio προϊόντων.

Marketing Week Online( 11 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778