Marketing Week - Από την Reason to Believe το branding της Κoffeeland

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Νέα αλυσίδα στον χώρο του cafe

Από την Reason to Believe το branding της Κoffeeland

11 Οκτωβρίου 2018 | 15:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Εστίαση

Η Reason to Believe επιμελήθηκε και δημιούργησε την εταιρική ταυτότητα της αλυσίδας καφέ Κoffeeland.

Πρόκειται για ένα νέο brand στον χώρο του cafe, το οποίο μόλις εγκαινίασε δύο καταστήματα στην πόλη των Σκοπίων. Ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director της Reason to Believe, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστούμε την ομάδα της Koffeeland για την εμπιστοσύνη της και ευχόμαστε η συνεργασία μας να συμβάλλει στην θετική πορεία της μάρκας!».

Marketing Week Online( 11 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778