Στο πλαίσιο δράσεων για πελάτες και εργαζόμενους
Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Praktiker Hellas στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, κατά τη διάρκεια της οποίας περισσότεροι από 190.000 καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε workshops, σεμινάρια και διαγωνισμούς, ενώ τους περίμεναν προσφορές και εκπλήξεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr.

Επίσης, στον Διαγωνισμό Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης συμμετείχαν περισσότεροι από 18.000 πελάτες της Praktiker και 80 τυχεροί κέρδισαν δωροεπιταγές Praktiker των 100 ευρώ. Τα καταστήματα της Praktiker Hellas διαγωνίστηκαν σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους, ενώ ο πανελλαδικός Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών της εταιρείας άγγιξε το 97,24%, αυτή την εβδομάδα. Παράλληλα, διοργανώθηκαν δράσεις και σεμινάρια για τους εργαζομένους, ενώ οι συνεργαζόμενες εταιρείες είχαν επίσης συμμετοχή.